האם ויאגרה מעכבת שפיכה מוקדמת

הרגע הזה, שכל הגברים חיים בפחד מתמיד מפניו – רגע שבו משהו לא עובד. ולא כי חסר להם הרצון. וממש לא כי חסר להם החשק. ובטח שלא בגלל שחסר להם פרטנר בסיטואציה נתונה. לא ולא. זה פשוט כי המנגנון החליט לא לשתף פעולה ופתאום משפט כמו טיפול באין אונות, הוא כבר לא משפט שסתם נזרק באוויר. כיצד ניתן לטפל במצב, האם יש טיפול באין אונות והאם ויאגרה מעכבת שפיכה מוקדמת – בואו נגלה ביחד במאמר הבא.

 

מצב נתון

כאמור, הסיכוי של גבר למצוא את עצמו במצב שבו תפקוד המיני שלו, איך לומר בעדינות, לא מתפקד הוא סיכוי גבוה. כמה גבוה, אתם שואלים? נאמר שככל הנראה כל גבר, לפחות פעם בחייו, יחווה מצב של “כישלון” בזמן האקט המיני. אך מה בכלל מוגדר כ”כשלון”?

 

כישלון אפשרי מספר אחד

האופציה הראשונה היא מצב שנקרא אין אונות. מה הכוונה? במצב של גירוי מיני, מתרחשת תגובה מובנית בתוך גוף הגבר – כלי דם מתרחבים, כמות דם גדולה יותר זורמת אל האיבר שנחוץ לנו במצב של קיום יחסי מין והוא מצידו, מגיב כתוצאה לאותו גירוי ולהתרחבות כלי הדם. כמובן שמדובר בפעולה שלוקחת מאית של שנייה והתגובה מרגישה כמיידית. מה קורה במצב של חוסר אונות? מצב זה מאפיין בכך שבזמן גירוי מיני, אין תגובה.

לעוד פתרונות כמו הגברת זרימת הדם בעזרת ויאגרה לחצו כאן >>>

 

תגובה חלקית או חוסר תגובה?

שני המצבים מוגדרים כמצבים של אין אונות. רק שבמקרה אחד אין שום תגובה כבר בהתחלה – דבר שלא מאפשר אפילו להתחיל קיום יחסי מין. במקרה שני, גבר לא מצליח להחזיק מצב של אותה התעוררות מינית זמן רב. בשני המקרים מדובר במצב מתסכל, שכן החשק לא חסר שם.

 

כישלון אפשרי מספר שתיים

אם בכישלונות עסקנו, מוטב שנזכיר מצב נוסף – מצב של שפיכה מוקדמת. במה מדובר הפעם? ובכן, מצב של שפיכה מוקדמת זהו מצב שבו אקט מיני, מרגע החדירה אינו נמשך זמן רב. מה הכוונה לא זמן רב? אם נתבקש לדייק נעדכן שמדובר בפרק זמן שלא עולה על 2 דקות. אחרי כל זה בואו נבין איך ישפיעה עלינו הויאגרה והאם הוא יכול לעזור לנו בנושא.

 

האם כל שפיכה מוקדמת מרמזת על בעיות ואין אונות?

נתחיל בצפירת הרגעה – התשובה היא לא. לעיתים קורים מצבים בהם מפאת עייפות יתר, התרגשות יתר ועוד כמה דברים שלהם ניתן להוסיף את המילה “יתר” תתרחש שפיכה מוקדמת. מתי צריך להילחץ? ברגע שהדבר קורה לעיתים קרובות ולא ניתן להסביר את העניין בצורה הגיונית כלשהי.

 

מה יכול להוביל ל”כשלונות”?

גם כאן התשובה היא לא בדיוק חד משמעית. אין אונות יכול לנבוע מסיבות רבות – סיבות גופניות, סיבות נפשיות ולעיתים גם שילוב בין השתיים.

 

סיבות בריאותיות

אז תגובה לגירוי מיני היא תגובה של גוף, תגובה שאין צורך לחשוב עליה הרבה שכן היא מתרחשת לבד. אך במצבים בריאותיים רבים, תפקוד מערכת זו יכול להיפגע ומוטב להכיר את אותם המצבים.

 

מחלות כרוניות ומצב של אין אונות

מחלות כרוניות רבות יכולות להשפיע על תפקוד מיני של גברים. החל מבעיות די ברורות, דוגמת בעיות בלחץ דם, בעיות בוורידים, בעיות בבלוטת התריס ובעיות הורמונים. בנוסף, בעיות שנראות לנו פחות קשורות דוגמת בעיות ראייה, בעיות נשימה ועוד יכולות אף הן להשפיע על התפקוד המיני שלנו ולהוביל אותנו למצב של טיפול באין אונות. ואם לא די בכך, מוטב שנזכיר גם בעיות נפשיות דוגמת דיכאון קליני, שמשפיע על תפקודים רבים שלנו, ביניהם גם תפקוד בתחום המיני.

 

מחלות נפשיות ומצב של אין אונות

הזכרנו כבר בסעיף הקודם את ההשפעה של מחלות נפשיות על התפקוד המיני של גברים רבים, אל מוטב שנפרט. פרט לאותן מחלות, גם תרופות שנוטלים לטיפול בבעיות הורמונליות או בעיות נפשיות, יכולות להשפיע על התפקוד המיני, לפגוע בחשק ובביצועים ( ביניהם גם מצב של חוסר אונות).

 

ומה עם לחץ חיצוני?

אם חשבתם שמינינו כבר את כל הסיבות לפגיעה בתפקוד המיני, אתם מעט טועים. מהסיבה הפשוטה שאף אחד עוד לא הצליח לבטל את הלחצים של חיי היום יום ואת השפעתם על תפקוד המיני הגברי ומצבים של חוסר אונות. בעיות בעבודה, לחצים משפחתיים, חרדה כספית ועוד – כל אלה משפיעים רבות על החיים שלנו וגורמים לנו להתעניין פחות בדברים החשובים באמת ולהתמקד בדברים אחרים לחלוטין.

 

מצב של אין אונות – פתיר?

צפירת ההרגעה – כן. הכירו את הויאגרה, והאם היא תעזור לנו במצב של אין אונות? ללא ספק. האם ויאגרה תעכב לנו שפיכה מוקדמת? בהחלט לא. בואו ונפרט.

 

מי את ויאגרה?

כמו הרבה המצאות גדולות בעולם שלנו, כך התגלתה הויאגרה לגמרי במקרה. כמה במקרה זה קרה? ובכן, היא הייתה אמורה להיות תרופה לבעיות של לחץ דם וזרימת דם תקינה. מפה לשם, אחת מתופעות לוואי שלה, שהתגלתה במהלך ניסויים קליניים, הייתה תגובה של התעוררות מינית, או במילים פשוטות יותר – של זקפה. עד מהרה התרופה שינתה את ייעודה והפכה להיות שם דבר בעולם שבו להגיד אין אונות זו כבר לא בושה.

למאמר בנושא ויאגרה תופעות הלוואי לחצו כאן >>>

האם ויאגרה מעכבת שפיכה מוקדמת
האם ויאגרה מעכבת שפיכה מוקדמת

 

ולמה היא לא מטפלת בשפיכה מוקדמת?

ויאגרה, כאמור, משפיה על התעוררות מינית ותגובה של הגוף לאותו גירוי מיני – תגובה שהיא תקינה. לכן, ויאגרה לבדה אולי לא תעזור לנו עם בעיה, אך שילובה עם תרופות נוספות – בהחלט תפתור את הבעיה.
חשוב לציין ולומר שיש להיוועץ עם רופא לפני נטילת התרופה ולהכיר את המינון הנכון עבורי ושילובה עם תרופות נוספות.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?