ויאגרה לנשים ללא מרשם

ויאגרה לנשים הייתה נושא לדיונים רבים בשנים האחרונות. ויאגרה לנשים היא תרופה שנחקרה מאז סוף שנות ה-90 לטיפול בהפרעות בתפקוד המיני של נשים. היא אושרה לטיפול בהפרעות תפקוד מיני אצל נשים בטווח גילאים רחב.

 

מהפכה של שמחה

ככל שזכויות נשים ושוויון מגדרי הופכים לנושאים בולטים יותר בחברה של היום, כך גם חשיבותה של בריאות האישה גדלה. בשנים האחרונות, מדענים עשו צעדים גדולים בהבנת המורכבות של המיניות הנשית והתפקיד שממלאים הורמונים, כמו טסטוסטרון, בעוררות מינית. כתוצאה מכך, חל עניין מוגבר בפיתוח טיפולים לבעיות בתפקוד המיני הנשי, כגון ויאגרה נשית.

 

נעים מאד – ויאגרה נשית

ויאגרה לנשים, הידועה גם בשם פליבנסרין, היא תרופה דרך הננטלת הפה ופועלת על ידי הגדלת כמות הסרוטונין והפחתת כמות הדופמין במוח. סרוטונין הוא הורמון שעוזר לווסת את מצב הרוח, השינה והתיאבון. דופמין הוא נוירוטרנסמיטר שעוזר לווסת את החשק המיני.

 

איך היא עובדת?

ויאגרה לנשים נועדה לסייע בהגברת רמת העוררות וההנאה במהלך פעילות מינית. מגנון הפעולה של הויאגרה הנשית עושה זאת על ידי הגברת זרימת הדם לדגדגן ולאיברי מינה של האישה אשר נטלה את הויאגרה. כלומר, ויראה. לנשים יכולה לעזור ליצור חוויה מהנה יותר לנשים.

 

תופעות לוואי

ויאגרה לנשים נלקחת בדרך כלל פעם ביום, בדרך כלל בערב. אין ליטול את התרופה יותר מפעם אחת ביום, מכיוון שהיא עלולה לגרום לתופעות לוואי כגון בחילות, סחרחורת וכאבי ראש. תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של ויאגרה לנשים כוללות בחילות, כאבי ראש, סחרחורת, נדודי שינה ויובש בפה. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל לאחר מספר ימים. תופעות לוואי חמורות יותר כוללות לחץ דם נמוך והתעלפות. אם את חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, עלייך לדבר עם הרופא שלך מיד.

 

למי היא לא מומלצת?

ויאגרה לנשים אינה מומלצת לנשים בהריון או לנשים מניקות. בנוסף, לא מומלץ לנשים עם מצבים רפואיים מסוימים, כגון לחץ דם גבוה, מחלת כבד או כליות, או דיכאון ליטול אף תרופה לעוררות מינית טרם התייעצות עם רופא מוסמך.

 

מה ההבדל מויאגרה ״רגילה״?

ויאגרה (סילדנפיל) היא תרופה ששימשה לטיפול בהפרעות זיקפה בגברים מאז הצגתה בשנת 1998. עם זאת, השימוש בה לטיפול בהפרעות בתפקוד המיני של נשים עדיין חדש יחסית והמחקר נמשך. למרות זאת, נשים רבות כבר נוטלות ויאגרה ללא מרשם, לעתים קרובות משום שהן מאמינות שהיא עשויה לשפר את התפקוד המיני שלהן.

 

מנגנוני פעולה

ויאגרה פועלת אצל גברים על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ומאפשרת זקפה טובה יותר. אצל נשים, לעומת זאת, מנגנון הפעולה אינו כה ברור. מחקרים מסוימים מצביעים על כך שעשויה להשפיע על זרימת הדם לדגדגן ולשפתי השפתיים, מה שעלול לשפר את הגירוי המיני. בנוסף, ישנן עדויות לכך שהיא עשויה לפעול להרפיית השרירים החלקים באזור איברי המין, מה שמאפשר רגישות והנאה מוגברת במהלך פעילות מינית.

 

בחזרה לויאגרה הנשית

כאמור, ויאגרה נשית, הידועה גם בשם פליבנסרין, היא תרופה המשמשת לטיפול בנשים לפני גיל המעבר עם הפרעת תשוקה מינית היפואקטיבית – מצב המאופיין בחוסר עניין או תשוקה מינית. פליבנסרין פועל על ידי הגברת רמות דופמין ונוראפינפרין, שני נוירוטרנסמיטורים המעורבים בעוררות מינית, תוך הפחתת רמות הסרוטונין, אשר משחק תפקיד בהפחתת החשק המיני.

 

הוכח ונחקר

הוכח שהשימוש בויאגרה נשית משפרת את החשק המיני, שביעות הרצון והגירוי אצל נשים עם הפרעות תשוקה מינית. בנוסף, היא יכולה גם לעזור להפחית את תחושות החרדה והדיכאון שלעיתים קרובות יכולים ללוות בעיות בתפקוד המיני. קיימות גם כמה ראיות לכך שויאגרה לנשים יכולה לעזור לשפר את התפקוד המיני לאחר גיל המעבר. הסיבה לכך היא זרימת הדם המוגברת לנרתיק, מה שיכול להפוך את המין למהנה יותר עבור חלק מהנשים.

 

למה לי? רק תגיד לי!

ישנן סיבות רבות מדוע נשים צריכות לשקול לקחת ויאגרה נשית – ראשית, נטילת ויאגרה יכולה לעזור להחזיר את החשק המיני של האישה ולשפר את הסיפוק המיני הכללי שלה. שנית, היא יכולה לעזור להפחית תחושות של חרדה או דיכאון שיכולים להיות קשורים לבעיות בתפקוד המיני ובחשק המיני.  לבסוף, היא יכולה לעזור לשפר את התקשורת בין בני הזוג, שכן היא יכולה לעזור להפחית את רגשות האשמה או הטינה שיכולים לנבוע מחוסר חשק מיני.

 

בריאות מינית

בנוסף ליתרונות הפוטנציאליים שלה, ויאגרה נשית נחשבת בטוחה, איכותית ופתרון קל ללא סיבוכים. תופעות הלוואי הן קלות ועשויות לכלול בחילות, נמנום, סחרחורת ונדודי שינה. מסיבות אלו, ויאגרה נשית היא אפשרות טיפול חשובה לנשים אשר חוות בעיות בחשק המיני. אין ספק כי על ידי החזרת החשק המיני, שיפור שביעות הרצון והפחתת החרדה, ויאגרה נשית יכולה לעזור לשפר את איכות החיים הכללית של האישה. זה מה שהופך את הויאגרה הנשית לכלי חשוב לנשים בניהול בריאותן המינית.

ויאגרה לנשים ללא מרשם
ויאגרה לנשים ללא מרשם

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ויאגרה לנשים היא טיפול יעיל להפרעות בתפקוד המיני אצל נשים. הויאגרה יכולה להגביר את העוררות וההנאה במהלך פעילות מינית, כמו גם לשפר את התפקוד המיני לאחר גיל המעבר. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל תופעות לוואי אפשריות ואפשרויות טיפול אחרות. אם את שוקלת לקחת ויאגרה לנשים ללא מרשם, חשוב לזכור שזו לא “תרופת פלא” ויש לשלב אותה עם גירוי מיני.

מחפשת מתנות לגבר? 5 המתנות המושלמות גבר, לקריאה לחצו כאן >>

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?