קמגרה ושימושו – כדאי שתכירו!

מתוסכל מתפקודך המיני? מגיע לשפיכה מהירה מהרגיל? הפרטנר ואתה מעוניינים ביותר? הגיע הזמן להכיר את הקמגרה.תחליף טבעי לתרופת הוויאגרה. גברים רבים סובלים באופן טבעי מבעיות אין אנות, שפיכה מוקדמת ובעיות זקפה, מה שידוע כדבר שכיח שאינו מדובר. עם זאת הפתרון של השנים האחרונות הינו תרופתי, מלאכותי ובעל תופעות לוואי רבות- הפתרון הוא התרופה הידועה וויאגרה. הגיע הזמן לשנות את המשחק-הכירו את הקמגרה – השחקנית הטבעית לתפקוד המיני, יעילה נוחה והכי חשוב- טבעית!

 

הגורמים לבעיות אין אונות

גורמים הנפשים – סטרס ולחץ, דיכאון, חרדה, חרדת ביצוע והתרגשות יתר, מערכות יחסים חדשות, טראומות מיניות מהעבר, שגרה שוחקת – נישואין עבודה ילדים וכו׳.

גורמים הרפואיים – בעיות בכלי דם, בעיות במערכת העצבים, בעיות במבנה הפין, בעיות הורמונליות ותופעות לוואי כתוצאה מנטילת תרופות.

גורמים נוספים – חוסר ידע במין, תזונה לקויה, חשיפה לקרינה, עייפות, צריכת אלכוהול וסמים כגון מריחואנה קוקאין והרואין.

 

אז מה הפתרון?

כל הדברים הללו מובילים גברים רבים להיות מתוסכלים/לא שבעים/מבוישים מהתפקוד המיני שלהם ולחפש פתרון. הפתרון שהיה זמין עד כה הייתה הוויאגרה.

גלולת הוויאגרה משמשת כגלולה רפואית לפתרון הבעיות שציינתי אך שימושה כרוך בכמה דברים. נטילת התרופה יכולה לגרום לתופעות לוואי רבות מסוכנות, דורשת מרשם רופא ומחייבת נטילה יומיומית על מנת להגיע לתפקוד המיני הרצוי. מה שהופך את הפתרון לכבד ומתיש ובמקרה שמופיעות תופעות לוואי, לבלתי אפשרי לשימוש!

 ולכן כדאי שתכירו- הקימגרה

הפתרון הטבעי לגברים שסובלים מתפקוד מיני לקוי אשר מציע אופציה יעילה, חדשנית והכי חשוב – טבעית, מבלי לחוש את האי נעימות שסובבת את נטילת הוויאגרה.

 

למי מתאים השימוש בקמגרה?

כמו שהבנתם מדובר במוצר שעונה על פתרון לאי תפקוד מיני בקרב גברים. הקמגרה מתאימה לכלל הגברים בכל הגילאים אשר סובלים מבעיות אלו. הקמגרה עונה ביעילות על הבעיה ו״מצמצמת״ נזקים רגשיים שיוכלים להתעורר בעת נטילת תרופות שכאלה. גברים רבים שסובלים מבעיה זו רגישים לנושא ועלולים לפתח חרדות נוספות שמורידות את היכולת לשימור זיקפה ומגבירות את הלחץ עם הכניסה למיטה והתחממות העניינים. חשוב לדעת שהרבה גברים חווים בעיות שכאלה וזה נושא שלא מספיק מדובר, מה שגורם לתחושה של בדידות וניכור כלפי הדבר ולההרגשה ״שאולי משהו לא בסדר איתי״. לא מדובר במשהו שהוא לא בסדר! זה הגוף שלנו, מכונה משומנת שלפעמים נחלשת או משתנה וזקוקה למעט עזרה – זו לא בושה! השימוש בקמגרה שפותחה באופן חדשני יכול לעזור למנוע את התחושות הללו בשל אופן הצריכה הנעים ואפילו טעים שלו!

 

כיצד צורכים את הקימגרה?

מפתחיי הקמגרה חשבו על הכל!

זה לא פשוט ולפעמיים מהול בתחושות של מבוכה ומחשבות טורדניות סביב הצורך בהתערבות חיצונית לייעול התפקוד המיני שלך, בטח כשמדבור בנושא נורא אישי, אינטימי ורגיש. בכדאי לצמצם את המבוכה והקושי הקמגרה מגיעה כג׳ל בטעמים, מה ששמעת! ג׳ל בטעמים שיוצא משקיק בטעם שאתם בחרתם. נשמע חוויה כייפית ומזמינה יותר נכון? הג׳ל משווק בשקיקים אישיים בטעמים מגוונים, ניתן לבחור טעם על פי רצונך האישי (כמו שוקולד, וניל תות, פטל ועוד).פתרון נוסף הוא טבליות המציצה בטעמים פירותיים של קמגרה – כמו הג׳ל גם הטבליות מהוות פתרון יעיל ונעים לצריכה.

 

אז אני צריך לצרוך שקיק ג׳ל/טבלית מציצה בכל יום?

לא ולא! כחלק מהטכנולוגיה החדשנית של קמגרה הג׳ל מגיע בשקית ובתוכה מנה המתאימה לפעילות המינית המתוכננת. כ15 דק׳ לפני תחילת קיום הפעילות המינית יש לצרוך שקית ג׳ל אחת, לאחר כ15 דקות הקמגרה משפיעה ומבטיחה תפקוד מיני גבוה למשך של עד כ6 שעות!

 

רכבי הקמגרה והחומרים הפועלים בה

חומרים טבעיים בלבד. כן, הקמגרה כמו שאמרנו באה לשמש כתחליף טבעי לבעיות שפיכה מוקדמת ואין אונות. הקמגרה מורכבת מחומרים טבעיים, חומרים אלו הינם חומרים הפועלים בדיוק כמו בוויאגרה ושאר התחליפים, אשר גורמים להתרחבות כלי הדם באזור איבר המין ומבטיחים את היכולת של תפקודו לאורך זמן ממושך. הקמגרה מאפשר למשוך את השפיכה ולהצליח לייצר זקפה פעם אחר פעם בטווח של כ6 שעות מאז נטילתה. התחליף הינו טבעי במאה אחוז ואינו כולל חומרים כימיקלים מעובדים אשר מהווים סכנה לצרכן.

 

האם יכולות להיות תופעות לוואי למרות שהקמגרה טבעית?

כמו בוויאגרה גם בקמגרה יש את החומר הפעיל ״סילנדפיל״ שמשחרר חומרים בגוף אל עבר כלי הדם והעורקים בפין ומאפשר לו להזדקף לזמן ממשוך ולהנות מחוויה מינית תקינה. לכן במקרים נדירים מאוד ישנן תופעות לוואי כגון: כאבי בטן, סחרחורות, גודש באף וכאבי ראש. במידה וקיימת אלרגיה ל״סילנדפיל״ או במידה ומופיעות אחת מתופעות הלוואי הנ״ל יש להימנע מצריכת הקמגרה.

 

אז איך משיגים את זה?

תשכחו מהרופאים, והפסיכיאטרים כפתרון – קמגרה משנה את המשחק גם בנושא הזה, אין צורך במרשם לתרופה כי מדובר בתוסף תזונה טבעי!

כיום בארץ יש מספר חברות המשווקות את מוצר הקמגרה, הצריכה שלו נעשית באינטרנט בבתי מרקחת וירטואליים, ישנה אפשרות לבצע הזמנות עם שליח עד הבית, לפי מספר יחידות מבוקש וכמובן הטעם הרצוי ואופי הנטילה – ג׳ל או כדור מציצה. עלות הצריכה של המוצר לא אמורה להיות יקרה יותר מעלות צריכת כוס קפה בחוץ ואמורה להיות מספקת ומענגת למספר שעות ארוך יותר משתיית כוס קפה. כך שבהקשר הזה- ההשקעה משתלמת.

קמגרה ושימושו- כדאי שתכירו!
קמגרה ושימושו- כדאי שתכירו!

 

קמגרה יש וזה בדיוק הזמן להפסיק להתבייש

לסיכום, בעיות אין אונות, ירידה בתפקוד ובחשק המיני, שפיכה מוקדמת ושפיכה מאוחרת הן בעיות שכיחות בקרב גברים רבים. תופעות אלה גורמות פעמים רבות לחוסר ביטחון עצמי ומציפות חרדות וחששות נוספים סביב האינטראקציה המינית. הקמגרה כמו שאמרנו משנה את חוקי המשחק ומציעה פתרון טכנולוגי, טעים וחדשני שמדלג על שלבי המבוכה ומאפשר להנות מפעילות מינית של עד 6 שעות לאחר צריכת הג׳ל החדשני והטעים. ולכן, גברים יקרים הגיע הזמן להפסיק להתחבא בכך, זה הזמן לשנות את חוקי המשחק, להשאיר את הבושה מאחור ולהנות ממיניות טובה ומאפשרת.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?