אפימדיום – דבש החשק

epimedium 24-0 "דבש החשק" ויאגרה פארם
349.00

 

  • ללא כימיקלים.
  • טבעי לחלוטין.
  • משך ההשפעה 3 ימים (כל זמן שיש גירוי מיני).
  • באריזת ה-240 גרם תמצאו מספיק חומר לעד כ-60 מנות!

 

אופן השימוש:

כפית אחת בלבד כחצי שעה לפני תחילת האקט המיני.

* מומלץ על בטן ריקה.

יש לכם שאלה?
צריכים עזרה ברכישה?
צרו קשר.
אהבתם? שתפו!​

למה לקנות אצלנו

שירות לקוחות
אישי ואנושי

רכישה מאובטחת בתקנים מחמירים ssi pci

מוצרים עמידים
בסטנדרט עולמי

אספקה מהירה ודיסקרטית

רכישה מאובטחת

ניתן לשלם גם במזומן

“דבש החשק” באריזת 240 גרם!

לא תאמינו שמדובר בויאגרה טבעית! נסו בעצמכם!

הרשו לנו לבשר לכם על “דבש החשק” הויאגרה של הטבע, הפתרון שעובד פי 3 יותר חזק מויאגרה כימית!

כן כן, לא רק שמדובר בפתרון 100% טבעי אלא גם אפקטיבי יותר ולאורך זמן!

 

אפימדיום – דבש החשק ידוע גם בשם העממי – Horny Goat Weed. מדובר על צמח מרפא מוכר וידוע, ששימש במשך מאות שנים ברפואה העממית, לצורך טיפול בבעיות באון הגברי. זהו למעשה התחליף הטבעי לוויאגרה, שאינו מכיל כימיקליים ואינו מאופיין בתופעות לוואי מיוחדות. שימוש בדבש החשק יכול להגביר את החשק המיני, לשפר את הביצועים המיניים ולשדרג את היכולת שלכם ושל בן או בת הזוג שלכם ליהנות מאקט מיני איכותי, מפנק וארוך מהרגיל.

 

מה זה אפימדיום – דבש החשק?

אפימדיום, הידוע גם בכינוי – הויאגרה של הטבע, הינו צמח מרפא נפוץ ופופולארי, שמקורו באסיה. צמח זה משמש ברפואה הסינית המסורתית, לצורך טיפול באין אונות ובירידה בחשק המיני. הצמח התגלה בעקבות רועי צאן, ששמו לב שברגע שהעזים שלהם אכלו מהצמח, הן הראו פעילות מינית מוגברת. הצמח נפוץ מאוד ברפואה העממית הסינית והקוריאנית ובשנים האחרונות הצמח זכה לתהילה גם במערב, מאחר ומדובר על התחליף הטבעי לוויאגרה. מאחר והטעם שלו מריר, נהוג לערבב אותו עם דבש – כך התקבל המוצר המהפכני: דבש החשק.

 

איך דבש החשק ואפימדיום פועלים?

צמח האפימדיום מכיל את החומר הפעיל icariin, המעכב את האנזים פוספודיאסטראז מסוג 5. אנזים זה מהווה את המטרה המרכזית של כל התרופות הפופולאריות שמטפלות בבעיות זקפה, כולל תרופת הוויאגרה. באמצעות עיכוב האנזים ניתן להגביר את זרימת הדם לפין ובכך להגביר את החשק המיני ולחזק את הזקפה.

כפית אחת של דבש ויאגרה תבטיח לכם ביצועים מיניים משופרים, זקפה חזקה ויציבה ואף אקט מיני ארוך מהרגיל. לכן אם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם ולבן או לבת הזוג שלכם ערב בלתי נשכח, כדאי שתקפידו על כפית אחת של דבש כחצי שעה לפני המפגש.

 

אפימדיום – הוויאגרה של הטבע

חשוב לציין כי אפימדיום – דבש החשק, משפיע גם על שחרור ואיזון של דופמין וסרטונין, המהווים נירוטרנסמיטורים מרכזיים המשפיעים על מצב הרוח ורמת התשוקה שלכם. הוא יהיה יעיל במיוחד באנשים שחווים ירידה בחשק המיני או קשיים בתפקוד המיני כתוצאה מלחץ נפשי וסטרס.

מומלץ לצרוך אמיפדיום בכל גיל, מאחר ומדובר על תכשיר טבעי ובטוח לחלוטין לשימוש, העומד בכל התקנים ובכל הדרישות של משרד הבריאות. התכשיר מתאים הן לגברים מבוגרים שחווים בעיות בתפקוד המיני כתוצאה מירידה ברמות הטסטוסטרון, והן לגברים צעירים שמתמודדים עם חרדת ביצוע או כל בעיה אחרת, שפוגעת בחוזק וביציבות הזקפה.

 

דבש החשק – למי זה מתאים?

כל גבר וכל אישה יכולים להשתמש באפימדיום, מאחר ומדובר על תכשיר טבעי, שאינו מוביל לתופעות לוואי מיוחדות. כדאי לציין כי כפית אחת של דבש החשק יכולה לשפר את החשק המיני של גברים ונשים כאחד, לכן אל תוותרו על התענוג הטמון בצנצנת הדבש הזאת. מדובר על אלטרנטיבה טבעית וצמחית, שיכולה להתאים לכל זוג שמעוניין לשדרג את הביצועים במיטה ולהחזיר את החשק המיני לקשר שלהם.

צמח האפימדיום יעיל לבעיות שונות בתפקוד המיני, כולל קושי להגיע לזקפה, קושי לשמר אותה לאורך זמן ושפיכה מוקדמת. הוא יהיה אידיאלי למי שאינו מסוגל ליטול ויאגרה או כל תרופה גנרית לחיזוק הזקפה, כתוצאה מהגבלות רפואיות. כמו כן, הוא מושלם למי שמעוניין לשפר את הביצועים שלו במיטה, מבלי להשתמש בכימיקליים ותרופות הכוללות תופעות לוואי.

 

דרכי שימוש ותופעות לוואי

אומנם השימוש באפימדיום – דבש החשק אינו כולל תופעות לוואי מיוחדות, חלק מהאנשים עדיין יחוו תופעות לוואי קלות, הכוללות כאבי ראש או בעיות עיכול. אך הסבירות להופעת תופעות הלוואי נמוכה משמעותית מזו של תרופת הוויאגרה המקורית או התרופות הגנריות. בכל מקרה, אם אתם סובלים מבעיות בריאות שונות, מומלץ להתייעץ עם רופא, לפני תחילת השימוש. השימוש המומלץ כולל כפית אחת בלבד כחצי שעה לפני האקט המיני, מאחר והאפקט של דבש החשק נשמר למשך שלושה ימים מלאים! כך שתוכלו לחוות תפקוד מיני מוגבר באופן ספונטני וליהנות מביצועים משופרים במיטה.

 

היתרונות של אפימדיום – דבש החשק

  1.  אין צורך המרשם רופא – לעומת תרופת הוויאגרה או התרופות הגנריות השונות, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של דבש ויאגרה ללא שום צורך במרשם רופא. רבים מתביישים לפנות לרופא המשפחה שלהם ומעדיפים לוותר לחלוטין על יחסי מין, כתוצאה ממבוכה ואי נעימות. אך החדשות הטובות הן, שתוכלו לרכוש אפימדיום – דבש החשק ללא שום צורך במרשם רופא!
  2. כל אחד יכול להזמין אפימדיום – דבש החשק במשלוח דיסקרטי עד הבית, ללא שום צורך בשיחות מביכות או בתחושת אי נוחות. המשלוח יגיע אליכם ללא שום עיכובים מיותרים ותוכלו להבטיח לעצמכם חיי מין טובים ומספקים יותר.
  3. השימוש באפימדיום – דבש החשק יבטיח לכם ביצועים טובים יותר במיטה, דבר שללא ספק ישפר את הביטחון העצמי שלכם. סקס טוב ומספק יוביל לשיפור במצב הרוח ולחיזוק הקשר הזוגי, כך שבני הזוג שלכם יודו לכם. כמו כן, הדבר יכול למנוע את תחושת הדיכאון, הלחץ והחרדה המאפיינים לא פעם אנשים שמתקשים בתפקוד מיני תקין. באמצעות דבש החשק תוכלו לשנות לחלוטין את חייכם וליהנות מזקפה יציבה וחזקה ואקט ארוך, מענג ומספק.

 

את דבש החשק אפימדיום קונים רק בויאגרה פארם

אפימדיום – דבש החשק מהווה את התחליף הטבעי המושלם לוויאגרה. המוצר ישפר את ביצועים המיניים שלכם וישפר את מצב הרוח והביטחון העצמי.

אז למה אתם מחכים? הזמינו אפימדיום – דבש החשק דרך חנות האונליין של ויאגרה פארם!

ויאגרה הינה כדור שפועל על מערכת הדם והשרירים. מצד אחד הויאגרה גורמת להרחבת כלי הדם ולהזרמת דם מואצת, ומן הצד השני היא גורמת להרפיית השרירים “החלקים” שאלו השרירים החיצוניים שלנו. המנגנון הזה גורם לזקפה מואצת שנמשכת כמה שעות (תלוי בסוג הויאגרה) אך מופעלת לאחר חצי שעה.

לקיחה לא נכונה של הויאגרה עלולה לגרום להתקפי חרדה, לזיקפה ממושכת ואף לעילפון, אך ישנם תופעות לוואי “חלשות” יותר כמו הסמקה, או כאבי ראש קלים. הויאגרות הטבעיות מפחיתות את תופעות לוואי אלו ואף מעלימות אותן לגמרי. לכן אנו ממליצים על ויאגרות טבעיות.

אנו בויאגרה פארם מאפשרים משלוחים לכל רחבי הארץ ומגיעים תוך 3 ימי עסקים (בגוש דן עד 3 שעות) בעזרת הזמנת המוצרים שלנו דרך האתר. בנוסף, ההזמנה באינטרנט מאפשרת שמירה על דיסקרטיות שנשמרת באופן אפקטיבי לעומת קנייה בחנות רגילה בה כל אחד יכול לצוטט לכם. אנו מאפשרים הזמנות גם דרך הפלאפון הנייד 24 שעות ביממה. 

ויאגרות טבעיות הינן חוקיות ללקיחה ללא מרשם רופא. הן ללא תופעות לוואי ועשויות מ100 אחוז חומרים טבעיים. ויאגרה פארם מספקת כדורי ויאגרה לכל מי שמעוניין במהירות, בדיסקרטיות ובמקצועיות. אם אתם עדיין לא בטוחים אתם מוזמנים להתייעץ איתנו

יש לנו מגוון רחב של כדורים ולכן קיים קושי אמיתי להבין את ההבדלים בין כדור לכדור, אך אם תרצו לדעת איזה כדור יתאים למצב הבריאותי שלכם ולמצב הפיזי שלכם אנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר ונעזור לכם לבחור את הכדור המתאים.

מוצר חדש ומיוחד של חברת ויאגרה פארם שמשפיע על היכולת לייצר זקפה למשך לא פחות מ-3 ימים. האפידמיום הוא ללא כימיקלים ואריזה אחת יכולה להספיק ליותר מ60 מנות. צריך לקחת כפית אחת בלבד חצי שעה לפני האקט המיני על בטן ריקה.

חברתנו מפוקחת על ידי כלל הגופים הרלוונטיים וביניהם כמובן משרד הבריאות. לצידו יש לנו אישורי תקינה GMP לשיווק מוצרים טבעיים שזו מערכת איכות המבקרת את מערך הייצור והבדיקה של התעשייה הפרמצבטית, המזון והמכשור הרפואי. מוזמנים להסתכל באתר כדי לראות את האישורים עצמם.

זה כדור נוסף שמשמש גם הוא לזקפה, אך היתרון שלו הוא שאפשר להנות מזקפה לאורך זמן גם לאחר נטילה של חצי כדור בלבד. יתרון נוסף של הוידליסטה הינו החשאיות שלו. ויאגרה כולם מכירים אבל את השם וידליסטה מכירים רק מעטים. כך תוכלו להנות מדיסקרטיות נוספת.

אם אתם סובל מבעיות בזקפה בזמן קיום יחסי מין בטוח שתוכל ליהנות ולהרגיש מסופק מאחד מהכדורים שלנו. יש לנו מגוון רחב של כדורים בהתאם לצרכנים שונים ובעיות שונות. הגורם היחידי שיכול למנוע ממך את כדורי הויאגרה הטבעיים הוא בעיות לב שונות. 

 

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?