מתי הומצאה הויאגרה המקורית?

הוויאגרה המקורית, תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה, פותחה לראשונה בסוף שנות ה-80 על ידי מדענים בריטים שעבדו בחברת התרופות המפורסמת ביותר – פייזר. היא אושרה לראשונה על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) בשנת 1998, מה שהפך אותה לתרופה הראשונה המטפלת בהפרעות זקפה ובבעיות תקפוד מיני אצל גברים. אתם יכולים לתאר לעצמך איזו מהפכה התרופה הזו חוללה.

 

טעות מבורכת

התפתחות הוויאגרה החלה באמצע שנות ה-80, כאשר מדענים בפייזר חקרו תרופה לטיפול באנגינה, מצב לב הנגרם מזרימת דם לקויה ללב. למעשה המדענים ניסו למצוא פתרון לבעיות לב ולכלי דם, אל להפתעתם, במהלך מחקר זה, הם גילו שלסילדנפיל יש פוטנציאל כטיפול לבעיית אין אונות ובעיות נוספות בתפקוד המיני.

 

זיופים וחיקויים

מאז אישורה, הפכה ויאגרה לאחת התרופות הנרשמות, המבוקשות והנרכשות ביותר בעולם. אבל עם הצלחה מסחררת מגיעה גם אחריות ומתחרים כמובן, כמו גם חיקויים בשפע. לכן, היא הפכה לאחת התרופות המזויפות ביותר בעולם, כשכ-60% מכלל הוויאגרה הנמכרת באינטרנט היא מזויפת. לכן כל כך חשוב לרכוש את התרופה ממקורות מהימנים ומומלצים.

 

גרסאות גינריות

הוויאגרה המקורית הולידה גם גרסאות גנריות רבות של התרופה, כמו סיאליס, קמגרה ולויטרה, כמו גם תרופות אחרות עם מרכיבים פעילים שונים. ויאגרה היא עדיין אחת מהתרופות הפופולריות ביותר והזמינות בשוק והיא ניתנת בדרך כלל לגברים עם בעיות זקפה שלא הגיבו לטיפולים אחרים.

 

נוחות ויעילות

תחליפי ויאגרה זולים, נוחים ויעילים הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב גברים בכל הגילאים. השקת הוויאגרה ב-1998 חוללה מהפכה בדרך שבה גברים ניגשים לבעיות זיקפה, וסללה את הדרך לטיפולים ותרופות יעילים יותר.  אבל עם הצגת הגרסה הגנרית של ויאגרה, אפשרויות טיפול נוספות הפכו זמינות.  כעת, לגברים יש גישה למגוון רחב של תחליפי ויאגרה חלופיים שהם זולים יותר, נוחים יותר ויעילים לא פחות.

 

סיאליס

סיאליס הוא אחד מתחליפי הוויאגרה הפופולריים ביותר בשוק. זוהי תרופה המיועדת לטיפול בבעיות זיקפה. סיאליס פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ומאפשרת לגברים להשיג ולשמור על זקפה. סיאליס נלקחת כ-30 דקות לפני פעילות מינית ויכול להחזיק אותך בעניינים עד 36 שעות.

 

קמגרה

קמגרה היא תחליף ויאגרה פופולרי נוסף שזמין באופן נרחב באינטרנט. זוהי גרסה גנרית של ויאגרה והיא פועלת באותו אופן, מגבירה את זרימת הדם לפין כדי לעזור לגברים להשיג ולשמור על זקפה. קמגרה זמינה גם בצורת טבליות וגם בצורת ג’לי. צורת הטבליה נלקחת כ-30 דקות לפני פעילות מינית ויכולה להימשך עד 4 שעות. צורת הג’לי נלקחת כ-15 דקות לפני פעילות מינית ויכולה להימשך עד 6 שעות.

 

סופר און

סופר און הוא תחליף ויאגרה חדש יותר שהפך זמין לאחרונה. גם הוא למעשה גרסה גנרית של ויאגרה ופועל באותו אופן, ניתן להשיג את התוסף החדשני הזה במינונים שונים ואין תורך במרשם רופא, לכן מוטב לנסות מינונים שונים ולהקשיב לגוף. גברים שנוטלים סופר-און לא מדווחים על תופעות לוואי.

 

שימוש נכון

כפי שהבנו, יש הרבה תחליפי ויאגרה זולים, נוחים ויעילים. סיאליס וקמגרה הן שתיים מהאפשרויות הפופולריות והזמינות ביותר. סופר און הוא אפשרות חדשה יותר שהפכה לזמינה לאחרונה. כל 3 התרופות הללו בטוחות ומאושרות על ידי משרד הברירות והן לא יגרמו חתופעות לוואי חמורות. בכל אופן, אפשר להתייעץ עם הרופא ולקבל המלצה לגביי כתרופה והמינון המומלצים. נוסף על כך, חשוב מאד לעקוב בקפידה אחר ההוראות שעל האריזה.

 

ויאגרה ומרשם רופא

ובכן, ויאגרה, התרופה הראשונה בעולם לטיפול בבעיות זיקפה, זמינה בישראל מאז 1998. זוהי תרופה עם מרשם, כלומר יש לגשת לרופא ולהוציא מרשם כדי לקבל אותה. אם אתם מתביישים, אין לכם זמן או שאתם פשוט עצלנים וללכת לרופא זה לא הקטע שלכם, תשמחו בוודאי שאת כל התרופות הגנריות שהזכרנו לעיל – אפשר להשיג בקלות באינטרנט ללא מרשם רופא.

 

עלות תועלת

כשמדובר ביעילות של ויאגרה, אין ספק שהיא יכולה להיות יעילה ואפקטיבית מאד! מחקרים קליניים הראו כי ויאגרה יכולה לשפר את תפקוד הזקפה אצל גברים עם הפרעות זיקפה והיא יכולה לשפר את החוויה המינית כולה למעשה. זקפה איתנה יכולה לשפר את הביטחון העצמי והביצועים המיניים כולם. התרופה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שעוזר לגברים לקבל ולשמור על זקפה.

 

לא תרופת קסם

עם זאת, חשוב לציין כי ויאגרה אינה “תרופה” לבעיות זיקפה. מה זה בכלל אומר? ובכן, למרות שהיא חד משמעית יכולה לעזור לגברים עם הפרעות זיקפה, לא מקבלים זקפה ברגע שנוטלים אותה. יש צורך בגירוי מיני חיצוני, מה שמאפשר קבלת זקפה טבעית אשר מתעוררת בלהט הרגע ולא סתם זקפה קבועה ומביכה שתמנע מכם לצאת מהבית.

מתי הומצאה הויאגרה המקורית?
מתי הומצאה הויאגרה המקורית?

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ויאגרה זוהי תרופה. בנוסף, היא אינה מכוסה בסל הבריאות אך יתכן שתהיה השתתפות מסוימת, תלוי הקופה ובמסלול אליו אתם רשומים, כך שסביר להניח שתצטרכו לשלם על הויאגרה מכיסכם. עם זאת, ישנן תרופות גניריות רבות בטוחות לשימוש אשר מכילות את אותם חומרים פעילים והוכחו כיעילות באותה המידה כמו התרופה המקורית, במחיר מופחת ונגיש לכל כיס והשיא – ללא כל צורך במרשם רופא.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?