ויאגרה תופעות לוואי

כאב ראש והסמקה, פריחה, סחרחורת, הפרעות בעיכול, טשטוש, דימום מהאף ועוד. כל אלה הם רק חלק מתופעות הלוואי הפוטנציאליות של הויאגרה במרשם, מה שדוחף רבים לעבור לתחליף הטבעי והטוב שמפחית מהופעת התסמינים בצורה משמעותית. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ויאגרה תופעות לוואי, תסמינים ואופן השימוש:

 

האם יש לויאגרה תופעות לוואי?

כולנו יודעים שכל תרופה באשר היא כרוכה בתופעות לוואי מסוימות וכך גם בויאגרה המפורסמת במרשם רפואי. החומר הפעיל בתרופה בשם סילדנאפיל, גורם לשתי תופעות לוואי נפוצות: כאב ראש והסמקה. תופעות נדירות יותר עשויות להיות גירוי העיניים, דופק מהיר, לחץ דם נמוך, ישנוניות או כאבים בגב והגפיים. לסילדנאפיל יש גם מספר תופעות לוואי נדירות וחמורות כמו עילפון, הפרעות קצב לב, ירידה פתאומית באיכות השמיעה או הראייה, חוסר תחושה ופרכוסים.

 

האם כולם עלולים לסבול מתופעות הלוואי של ויאגרה?

החדשות הטובות הן שלא. רוב התרופות וויאגרה ביניהן, אינן מדגימות תופעות לוואי במופעים חמורים. גם אם התרחשה תופעת לוואי מסוימת כמו למשל אודם וסומק בפנים, מדובר בעניין חולף שאיננו משפיע כלל. יחד עם זאת, עצם קיומן של תופעות הלוואי מונע מחלק גדול מהגברים לצרוך את הויאגרה מחשש לסיכון בריאותי. חלק אחר מהגברים יעדיפו שלא להמר על בריאותם האישית ולהימנע לחלוטין משימוש בתרופה.

 

יש ויאגרה ללא תופעות לוואי?

עם העלייה במודעות לבעייתיות התרופות הכימיות, בעיקר כאשר הן עלולות “להתנגש” במצבים רפואיים או בנטילת תרופות אחרות, פנה הציבור לחיפוש אחר פתרונות אחרים. אחת האפשרויות המוצלחות ביותר כיום היא שימוש בויאגרה טבעית, כלומר שעשויה מ-100% חומרים טבעיים וללא כל כימיקלים.

ויאגרה טבעית למעשה מכילה מרקחת של עשבים וצמחי מרפא אורגניים לחלוטין, שידועים כבעלי סגולות רפואיות מוצלחות ומצליחים לדמות את הפעילות המדויקת של החומרים הפעילים בתרופה, רק שלא באופן סינתטי. בדומה לסילדנאפיל, מרכיבים אלה מעודדים את זרימת הדם המוגברת לפין ובכך מצליחים להשיג זקפה חזקה ועוצמתית, שהשפעתה תימשך לפחות כמה שעות (רק במהלך גירוי מיני ולא באופן קבוע).

בשל היותה של הויאגרה הצמחית מוצר טבעי שאין בו כימיקלים בעלי השפעה משמעותית של תופעות לוואי, היא מאושרת לשימוש כתוסף תזונה כאשר קיימות מספר חברות שהורשו לשווק אותה מטעם משרד הבריאות.

 

כל היתרונות בויאגרה ללא תופעות לוואי

עבור גברים רבים, הצורך לשתף רופא בבעיה כמו אין אונות שבה הויאגרה במרשם אמורה לטפל, נחשב מביך ומתסכל. בלא מעט מקרים, הרופא לא ימהר לרשום את הויאגרה, אלא יעדיף לבצע מספר בדיקות מקדימות כדי לקבוע את התאמתה של התרופה למצב. בהתאמה, ייתכן שתירשם תרופה אחרת כמו לויטרה או סיאליס, המטפלות גם הן במנעד דומה של בעיות בתפקוד המיני. לאחר קבלת המרשם הנכסף, נדרשים הגברים גם לגשת לבית המרקחת וחוזר חלילה, עם סיום הטבליות שנרשמו להם. הדבר יוצר בקרב רבים תסכול של ממש ובנסיבות האלה ההימנעות מלקבל את התרופה ולטפל בבעיה קיימת גבוהה מאוד.

עניין נוסף דוחף גברים להימנע משימוש בויגארה, תופעות הלוואי האפשריות שלה. כבר הזכרנו כאן קודם את תופעות הלוואי, כאשר סביר להניח שאם רשם הרופא את התרופה, לא יתרחשו ממנה סיכונים מיוחדים ולכן היא יחסית בטוחה. אלא שבנסיבות מוצדקות מאוד, איש איננו מעדיף לקחת סיכון עם מוצר שאמור בסך הכל לתפקד כאמצעי להנאה מוגברת בחדר המיטות.

ויאגרה טבעית פוטרת את הגברים מכל אלה. ראשית, היא חפה מתופעות הלוואי המסוכנות או הנדירות של התרופה במרשם, הודות לחומרים פעילים צמחיים כמו מאקה, דקל ננסי או נר הלילה, שמעודדים זרימת דם מוגברת לאיבר המין במקביל לשיפור במצב הרוח והתחושה הטובה.

שנית, ויאגרה ללא תופעות לוואי למעשה עשויה מ 100% חומרים טבעיים. היא מאושרת לשימוש מלא מטעם משרד הבריאות מעצם הגדרתה כתוסף תזונה ולא כתרופה כימית. הדבר מאפשר לרכוש אותה ללא צורך במרשם רפואי על כל התהליך המביך או הבירוקרטי שכרוך בכך.

 

ויאגרה תופעות לוואי “טובות”

ירידה בתפקוד המיני שכרוכה בזקפה חלשה, אין אונות או שפיכה מוקדמת (מהירה), עשויים להשפיע רבות גם במובן המנטלי. גברים שאינם חשים בשיאם בעת קיום המגע המיני מסיימים אותו בתחושת תסכול ואכזבה קשה, כאשר די רק בתקרית אחת כזו כדי לגרוע מהדימוי והביטחון העצמי, לפתח ירידה במוטיבציה ובחשק למין ומכאן לבעיות פוטנציאליות מול בנות/ בני הזוג ולתפקוד לקוי בתחומים נוספים.

ולכן גם אם אתם מקבלים את הרושם שהתרופה הטבעית לא תפתור את הבעיה, אין כל סיבה לפספס את הניסיון האישי ממנה. למעשה, זה עשוי להיות הפיתרון האיכותי ביותר למצב, כך שעל אותו משקל – די בהצלחה אחת טובה כדי להשיב מחדש את התשוקה, המוטיבציה והרצון למין ומשם לפתוח את הדלת לאיכות חיים טובה ונעימה יותר, בכל מובן.

ויאגרה תופעות לוואי
ויאגרה תופעות לוואי

 

תופעות הלוואי של ויאגרה – סיכום הדברים

בחברת ויאגרה פארם תוכלו להזמין ויאגרה ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא. באתר החברה תמצאו שלל מוצרי ויאגרה טבעיים לשיפור וחיזוק הזקפה והאון המיני, אותם ניתן לצרוך בספונטניות כחצי שעה לפני תחילת האקט, גם בצורה דיסקרטית לחלוטין.

תהליך ההזמנה באתר הינו חסוי ומאובטח לחלוטין – איש לא צריך לדעת שהשתמשתם בשירותיה של הויאגרה הטבעית, אם לא תרצו בכך. המענה שלנו עומד לרשותכם עם כל האינפורמציה הרלוונטית וכל מוצרי האתר זמינים במלאי. נסו אותם כבר עכשיו ותקבלו את הזמנתכם תוך 3 ימים במשלוח עד הבית.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?