כמה עולה ויאגרה

מחירי תרופת הויאגרה משתנים בהתאם לסוג הויאגרה, האם מדובר בוויאגרה טבעית או כזו כימית הניתנת במרשם רופא וכמובן בגודל המוצר ובכמות שהוא מכיל. ויאגרה היא התרופה הנפוצה ביותר לטיפול בבעיות מיניות שונות המהוות בעיה נפוצה אצל גברים רבים. אם אתם רוצים לדעת כמה עולה לקנות ויאגרה וכן לגלות איך להתחיל לפתור את בעיות המיניות שאתם חווים במחיר לא יקר כך שכל אחד יכול, המשיכו לקרוא.

 

כמה עולה ויאגרה ומה ההפרשים במחיר?

יש כמה פרמטרי שעשויים להשפיע על המחיר אל הויאגרה שאתם רוכשים. למשל, במידה ואתם רוצים לרכוש ויאגרה כימית, ראשית תצטרכו לשאת בעלויות של קביעת תור לרופא, יתכן שתישלחו למומחה אשר ידרוש מכם לשלם השתתפות עצמית על ביקור שם. כמו כן, תאלצו לשלם על הפסדת יום עבודה או “שריפת זמן” ואף נסיעה לתור הרופא. לאחר מכן, גם אם תקבלו מרשם לוויאגרה כימית (החלטה זו נתונה להחלטתו של הרופא בלבד), תצטרכו לרכוש את התרופה במחירים גבוהים ברשתות הפארם.

לעומת זאת, במידה ותבחרו לרכוש ויאגרה טבעת, אפשר להשיג אותה דרך האינטרנט ומבלי להיזקק למרשם רופא שכן היא טבעית לחלוטין ועל כל לא מסכנת את הבריאות. לכן, תחסכו מעצמכם את היציאה מהבית, הסיבוב לרופא ובזבוז הזמן ופשוט בלחיצת כפתור תוכלו להזמין את הויאגרה הטבעית ולעשות את הצעד המשמעותי ביותר לעבר פתרון בעיות המיניות שלכם.

הויאגרה הטבעית לכשעצמה זולה יותר מהוויאגרה הרגילה המכילה כימיקליים, משמע מחיר הוויאגררה הטבעית מתחיל בכ-150 ₪ לחבילה ומגיע עד לכמה מאות שקלים, הכל תלוי בסוג המוצר שבחרתם וכן בגודל האריזה שאתם רוצים – משמע לכמה זמן היא תחזיק לכם מעמד.

 

בחירת המוצר שמתאים לי

כיוון שישנם כמה יצרנים המשווקים מוצרי און גברי ותחליפי ויאגרה טבעיים אשר לא מסכנים את הגוף, המחירים משתנים מעט מיצרן ליצרן. כמו כן, המחיר הוא לא הדבר היחיד ששונה בין היצרנים אלא לכל סוג תרופה של יצרן מסוים יש יתרונות מסוימים אשר מתאימים יותר לבעיות ספציפיות. כדאי לקרוא על כל תרופה ולוודא כי היא מתאימה בדיוק לבעיה המינית שלכם, למשל, חוסר אונות, בעיות זקפה, בעיות של שפיכה מוקדמת וכיוצא באלה.

במידה ואתם לא כל כך יודעים איזה סוג של ויאגרה טבעית הוא האולטימטיבי עבורכם, כדאי לפנות לשירות הלקוחות של האתר ממנו אתם קונים, למשל בוויאגרה פארם יש שירות לקוחות אשר זמין עבורכם 24 שעות ביממה כך שתמיד תוכלו לשאול ולהתייעץ, לפני הרכישה, לאחריה ובמהלך הנטילה.

 

המינונים המומלצים

לכל יצרן ויאגרה יש מינונים שונים ולכן כדאי לוודא לפני שאתם מתחילים ליטול את התרופה, כי אתם יודעים מה המינונים אשר ממליץ היצרן הספציפי של התרופה שאתם עומדים ליטול כרגע. במידה ואתם רוצים להגביר את ההשפעה או לזרז את ההשפעה מרגע הנטילה, אל תשנו או תגבירו את המינונים על דעת עצמכם! חובה להיצמד למינונים המומלצים על ידי היצרן על מנת להנות מנטילה בטוחה שתשמור על בריאותכם ועל תופעות לוואי כמה שיותר מינימאליות ושוליות.

בתוך כך, במידה ואתם רוצים להגביר את ההשפעה או לקצר את זמן ההשפעה מרגע נטילת התרופה, אפשר ליטול את התרופה על קיבה ריקה, או לכל הפחות לא על בטן המלאה בארוחה כבדה. כך, תוכלו לאפשר לתרופה ולחומרים הפעילים הטבעיים שבה להיספג בצורה הטובה ביותר בגוף ולקצר את זמן הספיגה של החומרים במחזור הדם. כך, תקבלו השפעה מהוויאגרה הטבעית בצורה המהירה ביותר, כחצי שעה עד 40 דקות מרגע הנטילה (זמן ההשפעה עשוי להשתנות בין מוצר למוצר ובין אדם לאדם אחר).

 

כיצד לשתף את בת הזוג שלי

ראשית, אתם לא חייבים לשתף שכן גם הרכישה, גם המשלוח וגם יצירת הקשר עם שירות הלקוחות – הכל מתבצע באופן דיסקרטי כאשר מדובר בהזמנת ויאגרה טבעית מאתרים מקוריים כגון ויאגרה פארם. ממשק זה נוצר במיוחד עבורכם תוך מחשבה על המבוכה וחוסר הביטחון שגברים עשויים לחול סביב בעיות המיניות שלהם, ותוך שאיפה לשמירה מרבית על הפרטיות שלכם בתהליך.

עם זאת, במידה ומדובר בפרטנרית קבועה או אפילו האישה שלכם, כדאי לשתף אותה ולא לשמור ממנה סודות בעניין המיניות (ובכללי!). שיתוף ושיח על הנושא עשוי לגרום לכם להיות משוחררים במהלך האקט, לתקשר בצורה טובה יותר ולהיות יותר פתוחים אחד עם השני, מה שיביא לסנכרון בניכם ויאפשר לכם להנות יותר במהלך הסקס, במיוחד עם החברה החדשה שלכם – הויאגרה הטבעית.

שיתוף ושיח פתוח על מיניות בין בני הזוג הוא אחד היסודות החשובים ביותר בדרך להשגת חיי מין מספקים ומעולים, ובמיוחד כאשר מעורבים בסיפור בעיות מיניות, מה שיאפשר לכם להפסיק להתבייש, להסתיר את הבעיה ולעשות כאילו היא לא קיימת – ולהתחיל להתמודד איתה כמובן בשאיפה לפתור אותה במהירות האפשרית ולהגיע לסקס מעולה ללא פשרות, כזה שלא נגוע בבעיות מיניות כלל. התכוננו לסקס שלא הכרתם!

כמה עולה ויאגרה
כמה עולה ויאגרה

 

סיכום

ויאגרה טבעית היא המוצר היעיל ביותר, כזה שיאפשר לכם לחוות זקפה מעולה וארוכה שלא יורדת לאחר מספר דקות וכן תמנע מכם לגמור, כך שתוכלו להנות אחד מהשני במשך שעות! תשימו סוף לסקס מבאס ומאכזב בעזרת הויאגרה הטבעית, הניתנת לרכישה באמצעות האינטרנט וללא צורך במרשם רופא, ומכילה חומרים טבעיים בלבד שלא פוגעים או מזיקים לבריאות שלכם כלל!

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?