ויאגרה – זמן השפעה

רבים מהגברים כיום נעזרים בוויאגרה, אותה תרופת כמעט פלא לאין אונות ואימפוטנציה. אך מה ההשפעה שלה בשימוש בטווח ארוך? ותוך כמה זמן מנטילת הכדור ועד שהאקשן, כמו שאומרים, קורה? במאמר זה נסקור קצת את סיפורה של הוויאגרה,

יתרונותיה וחסרונותיה, וחשוב מזה – נענה על השאלה הכה חשובה בדבר זמני ההשפעה! כי אף אחד מאיתנו לא אוהב לשבת בצד ולחכות שמשהו יקרה…

 

מהי ויאגרה בכלל?

ב-1998 פרצה לעולם ולתודעה תרופה חדשה, מבית היוצר של חברת התרופות פייזר – הויאגרה! הוויאגרה אמנם נועדה בהתחלה כתרופה ללחץ דם, אך עם הזמן התקבעה והותאמה כתרופה לגברים במצבים של אין אונות, בעיות זקפה ואימפוטנציה.

החומר הפעיל בוויאגרה נקרא סילדנאפיל (נראה אתכם אומרים את זה מהר שלוש פעמים), והוא פועל להרחבה של כלי הדם, ולוויסות של זרימת הדם אל עבר איבר המין הזכרי. זמן ההשפעה הממוצע נמשך לרוב עד כארבע שעות – אך זה תלוי כמובן בעוד גורמים כמו גירוי, מגע, וכן הלאה…

 

תופעות לוואי, בטיחות, ולמי כדאי להימנע

ויאגרה היא תרופת מרשם – משמע, חובה לראות רופא קודם נטילתה. למה? זה לא שהיא לא בטוחה לשימוש, להפך, מדובר באחד הכדורים הבטוחים יותר שיש. אבל לחלק מהאוכלוסייה, אלו הסובלים מלחץ דם גבוה או מבעיות לב, מומלץ להימנע ממנה ולחפש חלופות (במרשם, רק במרשם!). הרופא הוא המומחה, והוא ידע להתאים לפציינט שלו בדיוק את הכדור, אם הוא אכן בטוח לו לשימוש, וגם לכוון למינון הנכון.

חשוב ליידע את הרופא שלכם על תרופות אותם אתם נוטלים מלבד הוויאגרה, כי התנגשויות בינה לבין כמה תרופות הנמצאות בסל לא יעשו לכם טוב כל כך.
כאמור, הרופא  שלכם יוכל להגיד לכם בדיוק מה מותר ומה פחות, אך נגיד בכלליות שתרופות ממשפחת הניטראטים אסורות בשילוב עם הוויאגרה, וכן מספר תרופות לטיפול במחלת האיידס, ומספר תרופות המעכבות אנזימים בכבד. בקיצור – אל תתביישו. דברו עם הרופא.

 

בכל הקשור אל ויאגרה זמן השפעה הוא נתון משמעותי

אז כמה זמן עובר מרגע בליעת הכדור ועד לחגיגה עצמה? ומה זמן ההשפעה? אוקיי, נתחיל מזה שכל גוף הוא שונה, וכמו שיש אנשים שמסתדרים בלי אקמול, וחלק צריכים בדיוק כדור אחד כדי להעביר איזה כאב ראש, וחלק יזדקקו לשניים – ככה גם עם ויאגרה. הזמנים וההשפעה הידועים לנו הם כמובן תוצאה של מחקר ארוך שנים וטווח, אבל הם תוצאה ממוצעת. הדברים ישתנו מאדם לאדם.

נתחיל ממה שכולם רוצים כנראה לדעת – ולא, ההשפעה היא לא מיידית. נכון, מדובר בכדור קסם, אבל גם לקסם לוקח רגע. כך שגם אם מדובר בסיטואציה לא צפויה וכזו שלא תכננתם מראש, דאגו לקחת את הכדור כמה שיותר מהר לתוך הסיטואציה כדי להימנע מעיכובים, ולהנות ולהגיע לסיפוק מיטבי – גם אתם וגם הפרטנר או הפרטנרית.

מה עושים בזמן שמחכים? ובכן, אין סיבה לשבת על הספה ולפתור סודוקו. תתפנקו, תפנקו, תשחקו, תחקרו, שימו איזה תקליט סקסי… זה הזמן לייצר אווירה ולהשקיע במשחק מקדים, רגע לפני שמגיע השיא.

 

על הדקה

כאמור כשמדברים על ויאגרה זמן השפעה הוא פרמטר חשוב.  מרגע נטילת הכדור, עוברת לרוב חצי שעה עד להשפעה המלאה שלו על המערכות. מה שכן, אם צרכתם אלכוהול יחד עם הכדור (מותר לגמרי) או שאכלתם ארוחה כבדה במיוחד – אלו משתנים שעלולים להשפיע על זמן ההשפעה, ולעכב מעט את האקשן.

אם אכן שתיתם, או שנהניתם מאיזה סטייק טוב לפני – בכיף, תהנו, מגיע לכם. אבל תוסיפו עוד איזה רבע שעה לחישוב תוך כמה זמן יתחיל הכדור להשפיע. זמן השפעה של ויאגרה מרגע נטילתה יכול להימשך עד כארבע שעות (!), מה שלגמרי מאפשר לבעלי התיאבון הבריא עוד סיבוב של מין מספק.

אם אחרי ארבע שעות ההשפעה לא מתפוגגת, כדאי לפנות לרופא או למיון. זה מצב פחות סימפטי, שאינו אמור לקרות – ובכלל, זיקפה של שש שעות והלאה נשמעת לנו כמו משהו שיכול להפריע קצת לשגרה היומיומית, לא? פשוט היו קשובים לגוף שלכם, ושימו לב אם משהו יוצא דופן מתרחש… כי הבריאות מעל הכל!

השפעה
השפעה

 

כמה מיתוסים שצריך לנפץ

הרבה אנשים חוששים ליטול ויאגרה, וחבל. במקום ליהנות מחיי מין בריאים, פעילים ומספקים. אבל למה בעצם? ייתכן שהבושה היא חלק מזה, אבל ב2022 אין שום סיבה שלא נדבר חופשי את התשוקות והרצונות שלנו, ושלא נהנה ממין – גם בגילאים מאוחרים.

מעבר לכך ישנם שמועות ומיתוסים שונים הסובבים את המוצר, והם מופרכים לחלוטין. נכון, כמו עם כל תרופה – גם כאן צריך להיזהר, לקחת בדיוק את המינון שרשמו לכם ולא לשחק משחקים, להימנע מערבוב עם תרופות מסוימות, ובאופן כללי להקשיב להוראות הרופאים – אבל אם נעשה את כל זה נהנה משימוש בטוח לחלוטין! לא, ויאגרה לא גורמת לעיוורון.

היא גם אינה משפיעה על ספירת הזרע. תופעת לוואי שכן קורית לעיתים היא כאב ראש קל, אבל יודעים מה מעביר כאבי ראש במהירות ובכיף? נכון, סקס. ככה שזו ממש בעיה שפותרת את עצמה במקרה הזה.

כמו בהרבה מקרים, גם בעניין ויאגרה זמן השפעה שלה ושאר עניינים הקשורים בנטילתה –  ישנו עניין של ניסוי, ובעיקר של הנאה. בחנו עם עצמכם את זמן ההשפעה של הוויאגרה עליכם, ומפעם לפעם תוכלו לשפר את התזמון של לקיחת הכדור ולהביא אותו לכדי שלמות. לגמרי מגיע לכם ליהנות מחיי מין בריאים, סוערים ומספקים!

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?