בעיות בתפקוד מיני – ויאגרה

בעיות בתפקוד מיני זה מונח מלחיץ, מלחיץ כל כך שיש בכוחו להדיר שינה מעיניהם של גברים רבים ברחבי העולם. מזל גדול שכבר כמה עשורים יש לנו פתרון טוב לבעיות בתפקוד המיני בשם ויאגרה או בשם Cenforce100 – תחליף גנרי מוצלח של ויאגרה. למה שתצטרכו ויאגרה, באילו מקרים יש בכוחה לעזור, איפה ניתן להשיג את סנפורס וממה צריך להיזהר? הכל במאמר הבא.

 

 בעיות בתפקוד מיני

כאמור, המונח בעיות בתפקוד מיני זהו מונח גדול מאוד ומלחיץ מאוד, לכן נרצה לפשט אותו מעט על מנת להוריד את מפלס החרדה. כידוע, אקט מיני מורכב מ3 שלבים – שלב הגירוי המיני והזיקפה, שלב האקט עצמו ושלב השפיכה. לאורך כל אותם השלבים, גברים עלולים להיתקל בבעיה בתפקוד מיני. בשלב הזיקפה – הפרעות זיקפה שונות כמו חוסר זיקפה או זיקפה מעוטה, בשלבים מאוחרים יותר – שפיכה מוקדמת. זוהי כמובן רק רשימה חלקית בלבד של מקרים שבהם נזדקק ל – Cenforce 100.

 

 מה משתבש?

מערכת שאמורה להוביל לזיקפה ולאקט מיני היא מערכת מורכבת, שבה מספר איברים אמורים לעבוד ביחד. אם נבחר לא להסתבך עם הסברים מיותרים, נסביר בקצרה שכלי הדם שמתרחבים כתוצאה של פעילות לב מוגברת, גורמים לכך שכמות דם גדולה מהרגיל מוזרמת אל עבר איבר המין הגברי ובכך מאפשרת זיקפה.

אם שאר הבעיות בתחום התפקוד המיני מקשות על קיום יחסי מין ופוגעות באיכותם (כמו השפיכה המוקדמת), על אחת כמה וכמה, במקרה של בעיות זיקפה, קיום יחסי מין הופך להיות בלתי אפשרי.

 

 מה מוביל לאותן בעיות זיקפה?

על מנת שCenforce או ויאגרה יוכלו באמת לעזור, צריך להבין מה הבעיה שבגללה זיקפה לא מתקיימת אצלנו.

 

 מחלות רקע

כולם מכירים את צמד המילים מחלות רקע, אך מה בין מחלות רקע לבין בעיות זיקפה? מתברר שיש קשר רציני. בעיות בכלי הדם, ובעיות לב, מחלות שקשורות ללחץ דם שאינו תקין ומחלות של בלוטת התריס – לכולן יש השלכות על התפקוד המיני הגברי ולכולן יש יכולת לשבש את התפקוד המיני של גברים.

בנוסף, נטילת תרופות המטפלות במצבים בריאותיים מסוימים (דוגמת תרופות פסיכיאטריות) יכולה להשפיע משמעותית על התפקוד המיני הגברי וליצור בעיות זיקפה.

 

 רקע של מצבים נפשיים

לא רק לתרופות פסיכיאטריות יש השפעה על התפקוד המיני הגברי – גם מצבים פסיכולוגיים מורכבים, דוגמת דיכאון קליני, יכולים להשפיע משמעותית על איכות החיים ואיכות חיי המין של גברים ולפגוע בתפקוד המיני שלו עד כדי כך שהוא יצטרך להשתמש בסנפורס.

 

 האם יש דרך לפתור את הבעיה מהשורש?

יש דרך לגלות מה גורם לאותה בעיה בתפקוד המיני ולפעמים אכן ניתן לטפל בבעיה מהשורש ולשכוח את הבעיה בתפקוד המיני כחלום בלהות. הבעיה היא שלפעמים הבעיה אינה ניתנת לפתרון – מפאת הגיל או מצב בריאותי מורכב של המטופל. במקרים כאלה, ויאגרה היא גיבורת הרגע וזה מה שהיא יודעת לעשות.

 

 נעים להכיר, ויאגרה

אולי נדמה לנו שויאגרה הייתה פה מאז ומתמיד, אך ההפך הוא הנכון – ויאגרה הגיחה לחיינו לפני כמה עשורים ובהתחלה ייעדו לה עתיד אחר לחלוטין. למעשה המצאת הויאגרה קרתה בטעות. ויאגרה, במקור, נועדה לטפל במצבים של בעיות עם כלי דם והרחבתם. היא עברה ניסויים רבים ובשלב שבו היא הגיעה לניסויים קליניים, משהו קרה. יותר נכון משהו הזדקף. מטופלים רבים החלו לדווח על תופעת לוואי מאוד מוזרה לאחר שהם נטלו מנה של ויאגרה – זיקפה לנוכח גירוי מיני. עד מהרה הכיוון ההתחלתי של התרופה פינה את דרכו לכיוון האמיתי שלה – טיפול בבעיות בתפקוד מיני ובחוסר הזיקפה.

האם ויאגרה יעילה בכל מצב של בעיה בתפקוד מיני?

לא והיא גם לא מתיימרת להיות תרופה אוניברסלית שכזו. ויאגרה נועדה לטפל בבעיה של זיקפה, היא מרחיבה כלי דם ומאפשרת זרימת דם ממוקדת אל עבר איבר מין לנוכח גירוי מיני התחלתי, אך אין ביכולתה להשפיע על בעיות כמו שפיכה מוקדמת וכן הלאה.

 

 מה כן מטפל במצבים של שפיכה מוקדמת?

במידה ואתם סובלים מבעיה של שפיכה מוקדמת, גם פה יש לויאגרה מקום. אומנם לא מדובר בתפקיד ראשי, אך שילוב של ויאגרה ושל ספריי השהייה שגורם לחוסר רגישות מסוימת באזור איבר המין – זה מה שמאפשר להתחיל לקיים יחסי מין ולהחזיק מעמד מספיק זמן, על מנת להאריך את משך קיום יחסי מין ולדחות את הסיפוק.

 

 האם חייב מרשם רופא?

לתרופה כמו ויאגרה בניגוד ל Cenforce לעיתים צריך , אך אנחנו ממליצים בחום רב להיוועץ ברופא מטפל בטרם מגיעים לשימוש בתרופה. רופא מטפל מכיר את ההיסטוריה הרפואית של האדם, מודע להשלכות של שימוש בתרופה כזו או אחרת ויידע להמליץ על המינון המדויק למטופל.

 

 ממה צריך להיזהר בנטילת ויאגרה?

יש קטגוריות שלמות באוכלוסייה שהשימוש בויאגרה או בסנפורס אינו מומלץ. אנחנו מדברים על אנשים עם יתר לחץ דם, אנשים עם כאבי ראש כרוניים, אנשים עם מחלות דם כרוניות ואפילו אנשים עם לקויות ראייה רציניות – כל אלה נמצאים בקבוצת סיכון מיוחדת וצריכים היזהר בכל הנוגע לרכישת תרופות ללא מרשם רופא.

בעיות בתפקוד מיני – ויאגרה
בעיות בתפקוד מיני – ויאגרה

 

האם ישנו מקום מומלץ לרכישת ויאגרה או Cenforce?

ויאגרה פארם היא בין המקומות שנבדקו, אושרו ומככבים ברשימה של מקומות מומלצים לרכישת ויאגרה או תרופה אחרת המטפלת בתפקוד המיני של גברים. ויאגרה פארם מציעה שירות מהיר עד בית הלקוח – שירות שהוא אמין, דיסקרטי, מהיר ונוח.

 

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?