האם ויאגרה משפרת אורגזמה?

אורגזמה, מילה ארוכה וטובה – בדיוק כמו שאורגזמה אמיתית צריכה להיות. אך לעיתים, היא לא כל כך קלה להשגה, בעיקר אם אתם סובלים מבעיות בתפקוד המיני. אבל אל לנו להתייאש – המדע כבר מזמן מצא מגוון פתרונות למצב זה. לכן, אתם במרחק של מרשם ויאגרה מאותה אורגזמה חלומית.

 

 מה זה תפקוד מיני בריא?

תפקוד מיני בריא מתבטא ביכולת של גבר להתחיל ולסיים אקט מיני. אם נבחר להסתכל על זה מנקודת מבט מדעית נטו, נסביר שעל מנת שתתרחש זקפה – דבר חיוני לתחילתו של אקט מיני, יש צורך בהרחבת כלי דם, שיזרימו דם רב אל עבר איבר המין ויגרמו להזדקפותו. באותה פעולה של הרחבת כלי הדם, משתתפים איברים רבים – המוח ששולח את הפקודה, הלב שמגביר את הקצב שלו, הורמונים שמופרשים. מדובר במערכת מורכבת שאמורה לתפקד בתוך שניות ספורות על מנת לאפשר קיום יחסי מין.

 

 למה אורגזמה לא מתרחשת?

חוסר יכולת להגיע לאורגזמה מיוחלת, זו אחת מבעיות בתפקוד מיני אצל גברים. למה מדובר רק בבעיה אחת מתוך רבות? כי לא חסר שלבים נוספים בתפקוד המיני שבהם יכולות להופיע בעיות – דוגמת חוסר זקפה או זקפה שאינה מחזיקה מעמד זמן רב, שפיכה מוקדמת וכן הלאה. כל אותן הבעיות לא מגיעות משום מקום – לכל דבר יש סיבה ויש תוצאה. בואו ונגלה את הסיבות.

 

 “אני לא מרגיש כל כך טוב”

כן, עוד בטרם תרוצו להוציא מרשם לויאגרה מהרופא המטפל, יש צורך לדעת מה הסיבות שמובילות לבעיות בתפקוד המיני. נתחיל ממצב פיזי, שבו מחלות מסוימות מלוות בהשפעה על תפקוד מיני תקין. זוכרים שהלב, כלי הדם והורמונים אחראים לזקפה? סביר להניח שזוכרים. כל בעיה רפואית שמערבת את האיברים הללו, בפוטנציאל יכולה לגרום לבעיות בתפקוד המיני.

 

 “נטלתי תרופה בחושך”

כשאנחנו אומרים חושך, אנחנו מתכוונים לחושך של ידע. לתרופות מרשם רבות (כן, גם כאלה שנראות לנו תמימות לחלוטין) מצורף עלון מידע עם רשימה של תופעות לוואי. ולעיתים, אם היינו קוראים את העלון מידע, היינו מגלים שאחת מאותן תופעות לוואי האפשריות היא הפרעה בתפקוד מיני גברי – חוסר זקפה וכן הלאה.

לכן, מוטב להקדים תרופה למכה (עוד בטרם הלכנו להוציא מרשם לויאגרה) ולוודא מהן תופעות לוואי האפשריות לתרופה שאנו נוטלים.

 

  “אני מרגיש מעט פחות טוב עם עצמי”

כמובן שלא רק למצב פיזי ולתרופות יכולה להיות השפעה על התפקוד המיני הגברי. גם מצב נפשי ירוד, דוגמת דכאון, יכול להוביל לבעיות בתפקוד המיני ובחשק הכללי.

 

 “אני עמוס בטירוף, אין לי שנייה אחת לנשום”

מרוץ החיים אינו פוסק לשנייה ואיתו גם הלחץ והדברים לפתור. לכן, לעיתים, בעיות בתפקוד המיני יכולות להיגרם מאותו עומס נפשי ופיזי כאחד. האם נצליח לעצור את מרוץ החיים? סביר להניח שלא. האם נוכל למצוא פתרון למצב? בעזרת מרשם לויאגרה, בהחלט כן.

 

 מהי ויאגרה?

השם ויאגרה מוכר לכולם כבר כמה עשורים טובים, אך לא רבים יודעים מה באמת מסתתר מאחורי השם המוכר והמותג הגדול או אילו חומרים פעילים בויאגרה. ויאגרה פותחה כתרופה למצב רפואי רציני – בעיות בכלי דם. והיא ככל הנראה גם הייתה מצליחה לעשות מהפכה גדולה בתחום זה, אם לא הייתה מתגלה כתרופה מצוינת לבעיה בתחום גדול נוסף – תחום בעיות בתפקוד המיני.

אחת מתופעות לוואי לויאגרה, כפי שדווחו בזמן ניסויים בתרופה הייתה זקפה, זקפה טובה שיכולה להימשך כמה שעות טובות. ומשם, ויאגרה עטתה על עצמה גלימה של גיבורת על בתחום התפקוד המיני והשאיר את גלימת הגיבורה בתחום בעיות בכלי דם לתרופות אחרות.

 

 מה ויאגרה עושה בעצם?

כאמור, באמצעות סיוע בהרחבת כלי הדם, דם רב מוזרם באופן ממוקד אל איבר המין, מה שמאפשר זקפה טובה ויציבה.

 

 האם זה אומר שאורגזמה שנחווה תהיה משופרת?

לאו דווקא. אורגזמה, קשורה אל רמת הרגישות של איבר המין, לשם כך יש מגוון גדול של ספריי להשהיה – דבר המאפשר להחזיק מעמד זמן רב יותר ותורם לאורגזמה חזקה יותר. לעומת זאת, שילוב של ויאגרה עם ספריי השהייה, בהחלט יכולים לאפשר אקט מיני ממושך יותר ובכך לתרום יחדיו לאורגזמה משמעותית יותר.

 

 מה הדברים שצריך לקחת בחשבון בטרם ניגשים להוציא מרשם ויאגרה?

ויאגרה היא תרופה לכל דבר וכאחת כזו, יש לה תופעות לוואי אפשריות. בנוסף, יש קטגוריות באוכלוסייה שהשימוש בויאגרה מסוכן להם – אנשים עם לחץ דם גבוה וכן הלאה. ישנו גם צורך להקפיד על המינון המומלץ, לא לחרוג ממנו גם אם נדמה שאם ניטול כמות גדולה יותר – כך נצליח לשפר את השפעת התרופה והזמן שבו היא משפיעה.

 

 אז מה נכון לעשות?

לא לנסות לאבחן את עצמנו לבד, לגשת לרופא המטפל שמכיר את ההיסטוריה הרפואית שלנו ולבקש ממנו מרשם לויאגרה. בנוסף, צריך לוודא שהמקום שממנו רוכשים את התרופה הוא מקום אמין ובטוח, עם לקוחות רבים, מוניטין וותק של כמה שנים טובות – ויאגרה מרבה להיות מושא לזיופים כאלה ואחרים.

האם ויאגרה משפרת אורגזמה
האם ויאגרה משפרת אורגזמה

 

 האם לויאגרה ישנם גם תחליפים טבעיים?

אכן, אם נחפש, נצליח למצוא גם תחליפים טבעיים יותר לויאגרה. האם זה בהכרח אומר שתחליף טבעי לויאגרה יהיה בטוח וטוב יותר לשימוש? לאו דווקא, אבל כדאי להכיר את האופציות. גם במקרה זה, מוטב לא לקבוע לבד מה אנחנו צריכים ומה לא, להיוועץ ברופא המטפל ולהיצמד להוראות שהוא נותן בצורה מדויקת. בכל מקרה, ניתן למצוא גם ויאגרה ואת תחליפיה הטבעיים כאן באתר של ויאגרה פארם.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?