האם סיאליס בסל התרופות

כבר תקופה מסוימת שאתם חווים הפרעות בתפקוד מיני ושואלים את עצמכם האם סיאליס נמצאת בסל התרופות.

כן, אתם כבר יודעים שסיאליס היא תרופה נהדרת, שמאפשרת לפתור בעיה תוך זמן קצר, אבל חסר לכם מידע בנוגע לסיאליס, בנוגע לאותן ההפרעות ובנוגע לנפיצות הבעיה – טוב שהגעתם למאמר זה, שיסביר לכם מתי זה קורה לכם, למה זה קורה לכם ואיך ניתן לפתור את הבעיה.

 

למה זה קורה לי?

נתחיל בצפירת הרגעה – אתם לא לבד. גברים רבים חווים בעיות בתפקוד מיני ויש לכך סיבות רבות. בטרם ניגע באותן הסיבות לבעיות בתפקוד מיני, נגיד שקיימת סבירות גבוה שזה יקרה לכם בשלב כזה או אחר בחיים.

 

מה הסיבות להפרעות בתפקוד המיני?

כאמור, הסיבות יכולות להיות רבות ומגוונות ולהתחלק לסיבות גופניות, נפשיות או שילוב בין שניהם – כי כידוע הרבה פעמים הנפשי משפיע על הפיזי.

 

הפרעות בתפקוד מיני שנובעות מגורמים נפשיים

מכירים את מירוץ החיים המתמיד שאנחנו נמצאים בו? בטח שמכירים. ולא רק מכירים, אלא ממש משתתפים בו בכל יום ביומו. בנוסף לאותו קצב החיים שאנחנו רגילים לחיות בו כרגע, יש גם שפע של בעיות להתמודד איתן – דבר שבוודאות לא יכול לתרום לבריאות שלנו. בנוסף, גברים הסובלים מבעיות נפשיות, גם ה”קלות” שבהן דוגמת דיכאון כרוני וכדומה ונוטלים תרופות לטיפול באותם המצבים – גם לכך יכולה להיות השפעה גדולה על התפקוד המיני שלנו.

 

הפרעות בתפקוד המיני שנובעות מגורמים פיזיים

ואז יש גם את הבעיות הפיזיות שיכולות להשפיע על התפקוד המיני של גברים. בעיות בלחץ לב, בעיות לב, בעיות בבלוטת התריס, בעיות בראייה – לכל אלה ולתרופות שאנו נוטלים על מנת לטפל בבעיות אלה, יכולה להיות השפעה על התפקוד המיני שלנו. ואל לנו לשכוח שבעיות שבתפקוד מיני יכולות לנבוע גם מחוסר איזון הורמונלי – שכן ההורמונים הם אלה שמנהלים מערכות כה רב בתוך הגוף שלנו.

 

מהן בעצם הפרעות בתפקוד מיני?

את הסיבות לאותן הפרעות הסברנו, אבל מה בעצם נחשב כהפרעה בתפקיד המיני? בואו ונפרק את המונח. הפרעות בתפקוד המיני יכולות להיות הפרעות רבות – בין אם מדובר בבעיות זקפה, שפיכה מוקדמת ושאר מצבים פחות נעימים. האם כל אותם המצבים דומים ובכל אחד מהם ניתן לטפל תרופתית? לאו דווקא.

 

בעיות זקפה

עוד בטרם נתקלנו בבעיות במהלך קיום יחסי מין, אנחנו עלולים להיתקל בבעיות בתחילת קיום יחסי מין. באילו בעיות מדובר? חוסר זקפה שמם. חוסר זקפה זהו מצב שבו לנוכח גירוי מיני של הגבר, לא קורה הרבה. לעיתים לא קורה כלום. מדובר במצב מתסכל עד מאוד – חשק מיני לא חסר לגבר, אך הוא מוצא את עצמו במצב שבו הוא לא יכול לתפקד כי אין לו איך לתפקד בכלל.

 

שפיכה מוקדמת

מדובר במצב שבו גבר מגיע לשיא, בזמן קצר מדי. מה זה קצר מדי? לכל אחד יש את ההגדרה האישית שלו, אך הרפואה והמדע מתעקשים על פחות מ – 2 דקות מרגע תחילת האקט המיני. גם במקרה זה מדובר במצב שלא יכול שלא לתסכל גברים – הוא “החזיק” מעמד זמן קצר מדי, ככל הנראה הפרטנרית שלו לאקט מיני עוד לא הספיק להנות בכלל והנה, הוא כבר אחרי ואין הרבה מה לעשות עם המצב.

 

שפיכה מאוחרת או חוסר יכולת להגיע לשפיכה

כאן כבר מדובר במצב קיצוני אחר, מצב שבו גבר לא מצליח להגיע לשיאו בכלל ובאיזשהו שלב נאלץ לוותר על המשך האקט המיני הזוגי כי הפרטנרית שלו כבר הפסיקה להנות מהעניין לפני זמן מה. ובזמן שחלק מכם יגידו שלא מדובר בבעיה כלל – תרשו לנו להבטיח לכם שמדובר במצב לא נעים במיוחד, לא פחות מהמצב הקודם.

 

סיאליס מגיעה לעזרה

ואם בעבר הלא כל כך רחוק הבעיות האלה גרמו למבוכה רבה אצל הגברים שסובלים מהם (וחשוב להזכיר פה פעם נוספת שמדובר באחוז לא קטן בכלל של גברים שזה קורה להם), כיום כבר הרבה יותר קל לדבר עליהם, בעיקר לנוכח העובדה שישנן תרופות שיכולות לעזור. אחת מאותן תרופות הפלא היא סיאליס.

 

במה סיאליס מטפלת?

סיאליס נועדה לטפל בבעיות זקפה. אופן הפעולה שלה הוא כזה, שתוך חצי שעה מרגע נטילת התרופה ולמשך זמן ממושך יחסית, גבר ייהנה מזקפה טובה ובריאה שתאפשר לו גם הנאה וגם ספונטניות רבה בנוגע לסיטואציות אליהם הוא נקלע.

 

מה החסרונות?

החסרונות אינם רבים, אך צריך להבין שמדובר בתרופה שמתקנת את המצב הנתון ופועלת באופן זמני – היא אינה מטפלת בשורש הבעיה, אלא רק בתופעת לוואי שלה, שהיא בעיה בזקפה.

 

האם לסיאליס ישנן תופעות לוואי?

כמו לכל תרופה ישנן תופעות לוואי שיכולות להתבטא בצורה של כאבי ראש, סחרחורות , כאבי שרירים וכדומה. הסיבה לאותן תופעות לוואי אפשריות היא שתרופה זו פועלת להרחבת כלי דם ולזרימת דם רב יותר לעבר איבר המין – דבר שמאפשר להגיע לזקפה, אך יכול להשפיע גם על איברים נוספים בגוף שלנו.

האם סיאליס בסל התרופות
האם סיאליס בסל התרופות

 

איך נמנעים מהופעת תופעות לוואי?

לא ניתן לדעת בוודאות שלא תפתחו תופעות לוואי לתרופה כזו או אחרת, אך ישנן דרכים להוריד את הסיכון. הצמדות להוראות הרופא בכל הנוגע לאופן נטילת התרופה ולמינון שלה – יכולה להבטיח לכם אחוזים גבוהים מאוד של הצלחה ללא תופעות לוואי.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?