סיאליס זמן השפעה (לעומת ויאגרה)

גברים רבים מתבלבלים בין זמן ההשפעה של סיאליס לוויאגרה, מאחר ומדובר על שתי תרופות שנועדו לשפר את הביצועים שלכם במיטה. אך בעוד שתרופת הוויאגרה מתחילה לפעול לאחר כשעה וטווח ההשפעה שלה נע בין שעתיים ל-4 שעות, תרופת הסיאליס מתחילה לפעול כבר לאחר כחצי שעה עד שעה לאחר הנטילה ואפקט ההשפעה שלה נמשך 24 שעות לפחות. בשני המקרים הזקפה תופיע רק בהינתן גירוי מיני, כך שאין שום חשש לזקפה לא רצויה. במאמר זה נעסוק בהבדלים בין תרופת הסיאליס והסיאליס הגנרי – וידליסטה, לבין תרופת הוויאגרה וכמובן שנתמקד גם בנושא – סיאליס זמן השפעה (לעומת ויאגרה).

 

סיאליס זמן השפעה (לעומת ויאגרה) – מה כדאי לדעת?

ויאגרה נחשבת לתרופה הפופולארית והמוכרת ביותר בקרב גברים שסובלים מבעיות זקפה, אך הסיאליס מהווה את האופציה המועדפת למי שמעוניין בסקס ספונטני. מאחר ואפקט ההשפעה של הסיאליס נמשך עד 36 שעות, אין זה מפתיע כי רוב הגברים יבחרו בו בתור כדור הקסם שלהם לזקפה. כדאי לזכור כי היום ניתן להשתמש בתרופות גנריות, המהוות את החלופה הזולה והמומלצת לתרופות המקוריות. תרופה גנרית מכילה את אותו החומר הפעיל המצוי בתרופה המקורית והשימוש בה בטיחותי וחוקי לחלוטין. מצד שני, תרופה גנרית, לעומת התרופה המקורית, אינה מצריכה מרשם רופא ותוכלו להזמין אותה אונליין במשלוח דיסקרטי ומהיר עד הבית. כמו כן, המחיר שלה יהיה תמיד משתלם יותר וברוב הפעמים זמן ההשפעה יהיה ממושך יותר. כך שכל מי שהתעניין לגבי – סיאליס זמן השפעה (לעומת ויאגרה), יגלה כי סיאליס גנרי מספק מענה טוב יותר.

 

ויאגרה גנרית וסיאליס גנרי

  • אחת החלופות המומלצות ביותר לתרופת הוויאגרה היא הקמגרה. מדובר על ויאגרה גנרית, המכילה את אותו החומר הפעיל ואת אותו מנגנון הפעולה. שתי התרופות מיועדות לגברים שסובלים מאין אונות, קושי להגיע לזקפה או קושי לשמר אותה לכל אורך האקט המיני. אך בעוד שזמן ההשפעה של תרופת הוויאגרה נע בין שעתיים ל-4 שעות, הקמגרה יכולה להשפיע למשך 4 עד 6 שעות, כתלות במינון הנלקח. כמו כן, האפקט של תרופת הקמגרה יורגש לאחר כרבע שעה עד חצי שעה, בעוד שלתרופת הוויאגרה ייקח כשעה כדי להתחיל להשפיע על הזקפה שלכם. כמו כן, תוכלו לרכוש קמגרה במגוון רחב של מינונים שונים, כך שתוכלו בקלות לבחור את המינון האידיאלי עבורכם. בנוסף, תוכלו ליטול את הקמגרה בצורת טבליות, סוכריות או ג’ל שניתן למצוץ ישירות מהשקית, או לחילופין, ללקק מהגוף של בן או בת הזוג. קמגרה גולד מספקת בנוסף אפקט ייחודי – מניעת שפיכה מוקדמת.
  • וידליסטה הינה סיאליס גנרי. מדובר על תרופה עוצמתית במיוחד, שיכולה להבטיח לכם זקפה חזקה ויציבה לכל אורך האקט המיני. בדומה לתרופת הסיאליס המקורית, הוידליסטה מתחילה לפעול לאחר כחצי שעה עד שעה מרגע הנטילה, אך אפקט ההשפעה שלה נמשך 36 שעות, לעומת 24 שעות. מדובר על חלופה זולה ומשתלמת יותר, שאינה מצריכה מרשם רופא וניתנת להזמנה דיסקרטית אונליין. כמובן שווידליסטה מכילה את אותו החומר הפעיל כמו תרופת הסיאליס והיא מחזיקה באישור משרד הבריאות.

 

סיאליס או ויאגרה – הפתרון המושלם לביצועים משופרים במיטה

גברים רבים סובלים מאין אונות, קושי להגיע לזקפה יציבה, שפיכה מוקדמת וקושי לשמר את הזקפה לכל אורך האקט המיני. סיאליס גנרי – וידליסטה יכול להוות את הפתרון המושלם במקרים מסוג זה, מאחר והוא מבטיח זמן השפעה ממושך ומאפשר לכל אחד ליהנות מסקס ספונטני. כדור אחד יבטיח לכם זקפה מרשימה ויציבה, אך מומלץ ליטול את התרופה על קיבה ריקה ולהימנע מארוחות כבדות או שומניות. ארוחות מסוג זה עלולות להפריע לספיגה ולעכב את השפעת התרופה. כמו כן, מומלץ להימנע משתיית אלכוהול בזמן השימוש בסיאליס או בסיאליס גנרי, מאחר והשילוב עלול להוביל להתפתחות של תופעות לוואי.

סיאליס גנרי מגיע במינונים שונים, לכן ההמלצה הכללית היא להתחיל מווידליסטה במינון נמוך ולהעלות אותו במידת הצורך. יש לזכור כי המינון תלוי בגוף שלכם וברמת החומרה של קשיי הזקפה שלכם. במקרים של חרדת ביצוע תוכלו להסתפק במינון נמוך, בעוד שבמקרים של אימפוטנציה חמורה תזדקקו למינון גבוה יותר.

 

ההבדלים הטכניים בין סיאליס לוויאגרה

הן הוויאגרה והן הסיאליס או הוידליסטה מבוססים על מעכבי PDE-5. מדובר על אנזים הגורם להרפיית השרירים החלקים באזור הפין, דבר שמוביל לזרימת דם מוגברת לאזור ולהופעה של זקפה חזקה ויציבה לכל אורך האקט המיני. עם זאת, יש לזכור כי הוויאגרה מכילה את החומר הפעיל סילדנפיל, בעוד שהסיאליס והסיאליס הגנרי מכילים טדלפיל. שני החומרים הפעילים האלה פועלים באותו מנגנון הפעולה, לכן יש להימנע מלצרוך את שתי התרופות במקביל. חלק מהגברים יגיבו יותר לסילדנפיל, בעוד שאחרים ייהנו מזקפה מרשימה יותר בזכות הטדלפיל. בכל מקרה, אסור לקחת יותר מכדור אחד של וויאגרה או סיאליס, על מנת למנוע הופעה של תופעות לוואי חמורות.

 

לסיכום – מה כדאי לכם לבחור – ויאגרה או סיאליס?

כמובן שאין תשובה אחת לשאלה איזו תרופה עדיפה לזקפה שלכם, מאחר וכל אחת מהן יכולה להשפיע אחרת על הגוף שלכם. עם זאת, רוב הגברים יעדיפו להשתמש בוידליסטה – סיאליס גנרי, מאחר וזמן השפעה של 36 שעות נחשב ללא ספק לקריטריון מנצח.

אז למה אתם מחכים? הזמינו כבר עכשיו וידליסטה דרך חנות האונליין של ויאגרה פארם VIAGRA PHARM!

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?