הפרעות זיקפה – איך פותרים את זה

יש את הרגע הזה, שממנו חוששים כל מי שמשתייך לעם הגברי – הרגע שבו הרצון קיים, אך לא האמצעים. שאלות כמו הפרעות זיקפה – איך פותרים את זה ואיך ויאגרה מינון נכון יכולה לעזור לנו להתמודד עם בעיה מורכבת זו. בדיוק לשם כך התאספנו כאן – להבין מה עומד מאחורי הפרעות זקפה, הן מבחינה רגשית והן מבחינה גופנית ומה ניתן לעשות. רמז עבה – ויאגרה במינון נכון יכולה לחולל פלאים. הכיצד? בואו ונגלה ביחד.

 

הפרעות זיקפה – מה זה הדבר הזה?

אם נלך על ההסבר הציורי, זה נראה פחות או יותר כך – אור מעומם, אולי אפילו נרות, מוזיקת רקע נעימה שמתנגנת מבלי להפריע אבל נותנת את האווירה הרומנטית המדויקת, בקבוק יין פתוח על השולחן וכוסות מונחים לידו. בקצרה, כל מה שמבטיח ערב רומנטי מיוחד, שימשיך ללילה רומנטי וחם לא פחות. אבל דווקא בשלב זה, הדברים, איך לומר זאת, מעט נתקעים. או נכון יותר לא זורמים בכלל. הפרעות זיקפה קוראים לזה.

 

הפרעות זיקפה מבחינה מדעית

אם נסתכל על המצב בצורה מדעית יותר, הסיבה שהפרעות זיקפה מתרחשות היא סיבה פשוטה – כלי דם שאמורים להתרחב לנוכח גירוי מיני (גם אם גירוי מיני הוא פרי הפנטזיה שלנו), להזרים כמות דם גדולה יותר אל איבר המין שלנו וכך “להפעיל” אותו – כל אלה לא מתרחשים או מתרחשים בצורה פחותה ולא מאפשרים פעילות מינית אמיתית.

למאמר בנושא הגברת זרימת הדם בעזרת ויאגרה לחצו כאן >>>

ומה בתכלס?

זיקפה לא מתרחשת או מתרחשת בצורה מאוד חלקית ומאוד מוגבלת בזמן. כפי שנאמר, הכלים אינם עובדים.

 

מה הסיבות?

הסיבות יכולות להיות סיבות שקשורות לבריאות הגופנית שלנו, סיבות הקשורות לבריאות הנפשית שלנו או פשוט מכלול אחד של כמה בעיות בו זמנית. בואו ונפרט.

 

סיבות בריאותיות

נתחיל ממחלות מתבקשות במיוחד, שכן כבר ציינו את בעיית זרימת הדם. ובכן, בעיות דם, בעיות לב ובעיות של בלוטת התריס – כל אלה יכולות לגרום בפוטנציאל בעיות והפרעות בזיקפה. כאן זה המקום להזכיר גם מחלות קשות יותר, שאולי השתיקה טובה להן – מחלות שללא ספק פוגעות בכל מה שקשור לתפקוד המיני של גברים. אבל גם מחלות “פשוטות” לכאורה כמו מחלות ראייה, יכולות להיות בעלות פוטנציאל לגרום להפרעות בזיקפה ובתפקוד מיני.

 

סיבות נפשיות

דיכאון קליני יכול להיות בעל תופעת לוואי לא נעימה במיוחד – תופעות לוואי של הפרעות בזיקפה. כמו כן, גם תרופות שאנחנו נוטלים, הן לבעיות בריאותיות והן לבעיות נפשיות, יכולות להיות בעלות תופעות לוואי של הפרעות בזיקפה, לכן מומלץ לקרוא עלון מידע בצורה מאוד קשובה ולהבין מה עלולות להיות ההשלכות של תרופה כזו או אחרת על התפקוד המיני שלנו.

 

קצב החיים

ואם לא די בכל אותן המחלות שיכולות לגרום לבעיות בתפקוד המיני ולבעיות בזיקפה, יש לנו גם את החיים עצמם. יש לכם זמן לעצור ולנוח? לעצור ולהנות מהרגע? לעצור באופן כללי? כן, כך חשבנו. החיים דורשים מאיתנו לעמוד בקצב מאוד גבוה שהם מציבים לנו ולעיתים יש תחומים בחיים שלנו שנפגעים מאותו קצב. תפקוד מיני הוא הנפגע הראשון והפרעות בזיקפה זו לגמרי התוצאה.

 

איך מתמודדים?

בראש ובראשונה לא נכנסים לחרדה ומחשבות טורדניות של מה אני עושה עם עצמי עכשיו. קודם כל מחשבות כאלה לא יואילו לאף אחד ויכולות לגרום לפעולה הפוכה בהחלט – לגרום לבעיה להחמיר הרבה מעבר למצב האמיתי שלה. בנוסף, הרפואה התקדמה פלאים ומה שהיה נחשב כבעיה בעבר, כבר לא בעיה כיום. על ויאגרה מינון שמעתם? אנחנו נפרט לכם.

 

ואיך הגחת לחיינו?

כמו הרבה דברים ממש טובים, זה קרה לגמרי לגמרי במקרה. כמה במקרה, אתם שואלים? נספר לכם שויאגרה הייתה בפיתוח בסוף שנות ה – 80 כתרופה לבעיות לב ולחץ דם. איך עלו על זה שיש לה השפעה מעניינת נוספת? הנסיינים דיווחו שיש לה תופעת לוואי מעניינת – זיקפה. כמובן שחברת תרופות הבינה את האושר (והעושר) שטמונים בתוך הגילוי, שינתה את הכיוון בצורה דרסטית והופה – ויאגרה הפכה להיות תרופה שעוזרת במצבים של הפרעות זיקפה.

עוד בנושא מתי הומצאה הויאגרה המקורית? לחצו כאן >>>

 

תופעות לוואי

כמו כל תרופה שקיימת בעולם (אולי פרט לתיוני תה שמשתמשים בהם לדלקות עיניים) יש לויאגרה תופעות לוואי וצריך להיות זהירים בשימוש בה. בראש ובראשונה חשוב מאוד להקפיד על מינון נכון ומדיוק, כפי שהוגדר עבורכם – כל חריגה מהמינון עלולה לחשוף אותכם לשני מצבים – מצב שבו התרופה פשוט לא תשפיע לפרק זמן שנדרש או לא תשפיע בכלל, או למצב נוסף, שבו אתם כבר מסכנים את בריאותכם הכללית

 

מה הסכנות?

התרופה מרחיבה את כלי הדם, הרחבת יתר עלולה להוביל לעלייה בלחץ דם, עלייה שעלולה להיות קטלנית לאנשים עם בעיות לב גלויות או סמויות. בנוסף, הרחבת כלי הדם עלולה להוביל להחמרת דימומים קיימים או חדשים ופעם נוספת רצוי להיות מאוד זהירים בטרם משתמשים בתרופה, להכיר את תופעות לוואי האפשריות ולוודא שלא עוברים על המינון שהומלץ עבורכם.

עוד בנושא ויאגרה הוראות שימוש לחצו כאן >>>

הפרעות זיקפה - איך פותרים את זה
הפרעות זיקפה – איך פותרים את זה

 

בשורה תחתונה

ויאגרה היא תרופה נהדרת, מה זה נהדרת – יוצאת מן הכלל. תודות לה, בעיות בתפקוד המיני בכלל והפרעות בזיקפה בפרט כבר לא גזר דין ויש מה לעשות. נוכל לחזור לאותה התמונה של ערב רומנטי עם מוזיקה שקטה ברקע ובקבוק יין פתוח על השולחן ולהמשיך עם הפנטזיה אל תוך הלילה.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?