השוואה בין תחליפי הויאגרה המובילים של ויאגרה פארם

היום ניתן למצוא לא מעט תחליפי ויאגרה, מאחר ואין שום סיבה לשלם ביוקר עבור המוצר המקורי. כל התחליפים ניתנים לרכישה אונליין, כך שתוכלו ליהנות ממשלוח מהיר ודיסקרטי עד הבית, ללא שום צורך במרשם רופא. כמו כן, ברוב המקרים מדובר על מחיר משתלם ואטרקטיבי יותר, מהמחיר של תרופת הוויאגרה המקורית.

מיד נציג לפניכם השוואה בין תחליפי הוויאגרה המובילים, שאותם תוכלו למצוא  בויאגרה פארם, על מנת לאפשר לכם לבצע בחירה נבונה ומושכלת יותר, ושתוכלו ליהנות בלילות ארוכים ללא חשש מבעיות זקפה.

 

סנפורס פילדנה וידליסטה סופר און דבש החשק
מינון 100, 150 מ”ג 100, 150, 200 מ”ג 20, 40,60, 80 מ”ג
אחוז טבעי לא טבעי לא טבעי לא טבעי 100% טבעי 100% טבעי
משך השפעה 4 – 15 שעות 4 – 8 שעות עד 36 שעות עד 36 שעות 3 ימים
תופעות לוואי סחרחורת, כאבי ראש, אף סתום, צרבת סחרחורת, כאבי ראש, אף סתום, צרבת אב ראש, קלקול קיבה, כאב בטן ושלשולים, כאבי גב, כאבי שרירים, אף סתום, סומק או סחרחורת אין אי נוחות קלה במערכת העיכול
מחיר ליחידה 14.9 ש”ח 19.9 ₪ 19.9 ש”ח 24.9 ש”ח 349 ₪ לצנצנת של 240 ג”ר

 

תחליפי וויאגרה – מסקנות

מהטבלה ניתן ללמוד כי ישנם לא מעט תחליפי וויאגרה שונים, אך ההבדלים ביניהם מתבטאים במינון, במשך ההשפעה, בתופעות הלוואי ובמחיר. אם אתם מעוניינים בפתרון טבעי, כדאי שתבחנו יותר לעומק את היתרונות של דבש החשק ושל סופר און. בשני המקרים מדובר על מוצרים טבעיים לחלוטין, שאינם מאופיינים בתופעות לוואי מיוחדות (מלבד אי נוחות קלה במערכת העיכול).

אולי תתאים לכם האופציה הטבעית?

כדאי לציין כי אם חשובה לכם ההשפעה הממושכת, עדיף שתבחרו בדבש החשק, המספק השפעה רציפה למשך 3 ימים מלאים, לעומת הסופר און, המספק השפעה למשך 36 שעות. בכל מקרה, מדובר על פתרון מומלץ, עבור כל מי שמעדיף לקיים יחסי מין בצורה ספונטנית, ללא שום תכנון מראש.

 

אז על מה אנחנו ממליצים?

מי שבוחר בתחליפי וויאגרה לא טבעיים, כדאי שיתנסה ביתרונות של פילדנה, וידליסטה וסנפורס. 3 האופציות מציעות מינונים שונים, אך פילדנה מספקת את המינון הגבוה ביותר – 200 מ”ג. מדובר על מינון מקסימלי שיבטיח לכם זקפה יציבה וחזקה, אפילו במקרים של אימפוטנציה חמורה. כמובן שאם אתם סובלים מחרדת ביצוע, כדאי שתתנסו תחילה במינונים נמוכים יותר.

ומה לגבי משך השפעה ותופעות לוואי?

מבחינת משך ההשפעה הארוך ביותר, הוידליסטה מנצחת עם 36 שעות. מדובר על הפתרון המושלם עבור מי שמעוניין בתרופה עוצמתית בעלת השפעה ממושכת. מבחינת תופעות הלוואי, מדובר על תופעות לוואי דומות עבור סנפורס ופילדנה, בעוד שהווידליסטה מציגה תופעות לוואי רבות יותר. אך חשוב לזכור כי לא כולם יסבלו מתופעות הלוואי המדוברות, מאחר והכול תלוי במינון הנבחר ובתגובה של הגוף שלכם לחומר הפעיל.

אם אתם מעוניינים לחסוך במחיר, כדאי שתבחרו באופציה של סנפורס, הנמכרת במחיר המשתלם והזול ביותר.

השוואה בין תחליפי הויאגרה המובילים של ויאגרה פארם
השוואה בין תחליפי הויאגרה המובילים של ויאגרה פארם

 

תחליפי וויאגרה מובילים – סיכום

היום כל אחד יכול לבחור את תחליף הוויאגרה האידיאלי ביותר עבורו, מאחר והשוק מוצף בתחליפים טבעיים ותחליפים גנריים שונים. חשוב לבחון את משך ההשפעה, תופעות הלוואי והמינון של התרופה הנבחרת, במטרה להבטיח לעצמכם את האופציה האידיאלית ביותר.

אנו בויאגרה פארם VIAGRA PHARM נשמח לספק לכם את כל תחליפי הוויאגרה המובילים ביותר בשוק, תוך כדי הקפדה על מחירים נוחים ואטרקטיביים וייעוץ מקצועי במידת הצורך. אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום או צרו קשר לקבלת ייעוץ והכוונה!

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?