ויאגרה גנרית – מה זה?

ויאגרה גנרית היא צורה גנרית של תרופת המותג ויאגרה, המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה (ED) אצל גברים. ויאגרה היא תרופת מרשם, והיא זמינה במגוון עוצמות ומינונים. ויאגרה גנרית היא למעשה אותו מוצר, מכילה את אותו המרכיב הפעיל כמו התרופה בשם המותג, אך היא זולה משמעותית ואיננה דורשת מרשם רופא.

 

שיפור הביטחון העצמי וחיזוק הקשר

  1. ויאגרה גנרית יכולה לעזור לשפר את מערכת היחסים שלכם על ידי הגברת הביצועים המיניים שלכם, מה שיכול לעזור לשניכם ליהנות יותר ממין. על ידי שיפור הביצועים שלך, אתה יכול להרגיש בטוח יותר במיניות שלך, מה שיכול לעזור לשפר את הקשר שלך עם בת/בן הזוג.
  2. ויאגרה גנרית יכולה לסייע בהפחתת חרדת ביצוע, שיכולה להיות מקור ללחץ ומתח בזוגיות. על ידי מתן הקלה מסוג זה של חרדה, אתה יכול להרגיש רגוע יותר ברגעים אינטימיים, מה שיכול לעזור לבנות קשר משמעותי יותר עם בן/בת הזוג.
  3. ויאגרה גנרית יכולה לעזור להגביר את החשק המיני, מה שיכול לעזור להצית מחדש את הניצוץ במערכת היחסים שלכם. על ידי הגדלת החשק המיני שלך, אתה יכול להרגיש יותר נלהב ומחובר לבת/בן הזוג שלך, מה שיכול לעזור להפוך את מערכת היחסים שלכם לחזקה יותר.
  4. ויאגרה גנרית יכולה לעזור לשפר את הביטחון העצמי הכללי שלך על ידי שיפור הביצועים המיניים שלך. על ידי הרגשה בטוחה יותר ביכולות שלך בחדר השינה, אתה יכול להרגיש בטוח ונוח יותר בכל ההיבטים של חייך.
  5. ויאגרה גנרית יכולה לעזור להפוך את המין למהנה יותר עבור שני בני הזוג. על ידי שיפור הביצועים והיכולת להתגרות, אתה יכול להפוך את המין למהנה יותר עבורך ועבור בן/בת הזוג שלך. הדבר יכול לעזור להפוך את מערכת היחסים שלכם למספקת ואינטימית יותר.

 

אז מהי ויאגרה גנרית?

המונח “ויאגרה גנרית” משמש לעתים קרובות כדי להתייחס לכל תרופה המכילה את החומר הפעיל sildenafil citrate. סילדנפיל ציטראט הוא סוג של תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. זהו אותו מרכיב פעיל המשמש בתרופת המותג ויאגרה, המיוצרת על ידי פייזר. ויאגרה גנרית שונה מגרסת שם המותג בכך שהיא אינה מיוצרת על ידי ענקית תרופות כמו פייזר. במקום זאת, ויאגרה גנרית מיוצרת על ידי מגוון יצרנים וזמינה במגוון רחב של מינונים וצורות.

 

עוד מידע למתקדמים

ויאגרה גנרית היא מעכב פוספודיאסטראז מסוג 5 (PDE5). סוג זה של תרופה פועל על ידי חסימת האנזים PDE5, שאחראי לפירוק גואנוזין מונופוספט מחזורי (cGMP). כאשר PDE5 חסום, רמות ה-cGMP בגוף נשארות גבוהות, מה שמוביל לזרימת דם מוגברת לפין. זרימת דם מוגברת זו גורמת לזקפה.

 

למי היא מיועדת?

ויאגרה גנרית יכולה לשמש גברים בכל הגילאים לטיפול בהפרעות זקפה. השפעותיה יכולות להימשך עד ארבע שעות, תלוי בתגובת האדם לתרופה. העלות של ויאגרה גנרית יכולה להשתנות בהתאם למינון ולצורת התרופה. באופן כללי, ויאגרה גנרית משתלמת יותר מאשר ויאגרה של שם המותג. חשוב לציין כי תרופות גנריות אינן תמיד יעילות כמו מקבילות המותג שלהן. עם זאת, ויאגרה גנרית נחשבת ליעילה כמו ויאגרה של שם המותג והיא מאושרת על ידי ה-FDA.

 

על ידי מי היא מיוצרת?

ויאגרה גנרית מיוצרת על ידי מגוון חברות תרופות, כולל טבע פרמצבטיקה, סנדוז ומיילן. כל אחת מהחברות הללו מייצרת גרסה משלה של התרופה, המאושרת על ידי ה-FDA. ויאגרה גנרית זמינה גם במגוון מינונים, הנעים בין 25 מ”ג ל-100 מ”ג.

 

כיצד עובדת ויאגרה גנרית?

ויאגרה גנרית פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין. זרימת דם מוגברת זו עוזרת לייצר זקפה. התרופה פועלת על ידי הרפיית השרירים בפין, מה שמאפשר זרימת דם מוגברת ועל כן, קבלת זקפה קשה, מרשימה ועמידה – תרתי משמע.

 

איך נוטלים?

ויאגרה גנרית נלקחת דרך הפה, בדרך כלל כשעה לפני פעילות מינית. התרופה נלקחת בצורת טבליות ויש לבלוע אותה בשלמותה עם מים. ההשפעות של ויאגרה גנרית נמשכות בדרך כלל עד ארבע שעות, תלוי במינון הנלקח.

 

מהן תופעות הלוואי של ויאגרה גנרית?

כמו כל התרופות, לויאגרה גנרית יכולה להיות תופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות כאבי ראש, קלקול קיבה, סחרחורת, סומק וגודש באף. במקרים נדירים, התרופה עלולה לגרום לתופעות לוואי חמורות יותר, כגון התקף לב או שבץ חלילה. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי החמורות הללו, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי.

 

למי אסור ליטול ויאגרה גנרית?

ויאגרה גנרית לא מתאימה לכולם. אתה לא צריך לקחת ויאגרה גנרית אם אתה משתמש בתרופות אחרות. אם אתה נוטל תרופות המסייעות לכאבים בחזה, או אם עברת התקף לב או שבץ במהלך 6 החודשים האחרונים. בנוסף, אסור ליטול ויאגרה גנרית אם אתה אלרגי לאחד מהמרכיבים בתרופה, אם יש לך מצבים רפואיים מסוימים, כגון אנמיה, מחלת כליות או מחלת כבד, או אם אתה נוטל תרופות מסוימות, כגון  אנטיביוטיקה מסויימת או אנטי פטרייתית.

ויאגרה גנרית - מה זה
ויאגרה גנרית – מה זה

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ויאגרה גנרית היא טיפול בטוח ויעיל להפרעות זקפה חלשה ותפקוד מיני כללי. היא ללא ספק יכולה לעזור לגברים להחזיר את הביטחון המיני שלהם. עם זאת, מומלץ לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת ויאגרה גנרית כדי לוודא שהיא מתאימה לך. זכור – ויאגרה גנרית אינה מצריכה מרשם רופא.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?