איך עובד כדור ויאגרה

פחדים וחששות רבים אופפים את הפעם הראשונה שגבר נוטל ויאגרה בחייו. כבר מבלי לדבר על שאלות רגילות כגון איך עובד כדור ויאגרה, האם מותר לחצות כדור ויאגרה, לקחת חצי כדור ויאגרה ומה התדירות שבה מותר ליטול כדור ויאגרה, יש מגוון שאלות אחרות, רציניות אולי הרבה יותר. על מנת להקל על הלבטים של גברים רבים, להסביר מעט על כדור ויאגרה וכיצד הוא פועל – כדאי שתקראו את המאמר הבא.

 

בעיות בתפקוד מיני – כבר לא טאבו

גברים רבים סובלים מבעיות בתפקוד המיני ומדובר כבר בעובדה מוכחת וקיימת. כל גבר ואולי כדאי להדגיש את זה פעם נוספת – כל גבר – עלול למצוא את עצמו במצב שבו תפקוד המיני שלו משתנה ונפגע. מה הסיבות לכך? תיכף נגלה.

 

למה זה קורה בכלל?

מכירים את זה שקצב החיים שלנו הוא קצב חיים מוגבר? כל יום אנחנו מתמודדים עם שפע של אתגרים ובעיות שחלקן מצריכות פתרון מידי וגורמות ללחץ גדול וחלקן מצריכות מחשבה מעמיקה על מנת למצוא את הפתרון וזה גורם לחץ גדול אף יותר. אי אפשר באמת לצפות שמצבים כאלה לא ישפיע עלינו, החל מהשפעה “פשוטה” לכאורה על מצב הרוח שלנו ועד כדי השפעה על הבריאות שלנו, על הרצונות שלנו ועל החשקים שלנו.

 

ואם נתעמק?

ואם נתעמק, נגלה שישנם הרבה יותר דברים היכולים להשפיע על התפקוד המיני שלנו. החל מתרופות שנוטלים, דוגמת תרופות נוגדות דכאון או תרופות למחלות אוטואימוניות, דרך חוסר איזון הורמונלי שעלול להיות תוצאה מבעיות בבלוטת התריס ועד כדי מחלות נוספות, קשות אף יותר. בקצרה אין גבר שלא נמצא בקבוצת סיכון וחסין מפני “זה אף פעם לא קרה לי”.

 

התסכול שמגיע יחדיו

ואם לא די בכך שהבעיה היא בעיה פיזיולוגית, גברים נאלצים להתמודד גם עם הבעיה הנפשית שמגיעה בעקבות בעיות בתפקוד מיני. התסכול, הבושה, החשש מפני הישנות המקרה – כל אלה גורמים לגברים רבים “לוותר” מראש על מצבים אינטימיים ולהימנע כמה שיותר ממפגשים רומנטיים וספונטניות בחיים שלהם.

 

איך בעיות בתפקוד מיני מתבטאות במציאות?

עוד בטרם נדבר על איך עובד כדור ויאגרה, האם מותר לחצות כדור ויאגרה והאם לחצי כדור ויאגרה תהיה אותה ההשפעה כמו לכדור ויאגרה שלם, בואו נדבר על מה מסתתר בכלל מאחורי הביטוי בעיות בתפקוד המיני. בעיות בתפקוד המיני יכולות לבוא לידי ביטוי בצורות שונות – החל מבעיות בזקפה בתחילת האקט או איבוד הזקפה במהלך האקט דרך שפיכה מוקדמת או לסירוגין שפיכה מאוחרת ועד כדי חוסר רצון מוחלט למפגשים מיניים.

 

בעיות בזקפה

אם נתבונן מקרוב על מצב זה, נגלה שמדובר בחוסר תגובה מספק לגירוי מיני. זקפה מתרחשת כאשר כלי דם מתרחבים ודם זורם לאזור איבר המין, מה שמוביל אותנו להבנה שמדובר בהרחבת כלי דם לא מספיק טובה, אם בכלל.

למאמר בנושא הגברת זרימת הדם בעזרת ויאגרה לחצו כאן >>>

שפיכה מוקדמת

חוסר יכולת לשלוט בשפיכה, שמתרחשת סמוך למועד תחילת האקט המיני. מקובל להגדיר שפיכה מוקדמת כשפיכה המתרחשת בתוך זמן הקצר מ – 2 דקות מרגע תחילת האקט, אך חשוב להבין שזו נחשבת לבעיה רק במקרה ומדובר במצב כרוני שחוזר על עצמו. היום נתמקד דווקא בבעיות בזקפה.

 

איך עובד כדור ויאגרה או מה הפתרונות למצב שקיים?

אם בעבר הרחוק ואולי גם לא כזה רחוק, גברים רבים מצאו את עצמם במצב של מבוכה, חוסר יכולת לדבר על הבעיה והתמודדות (לעיתים לא באמת טובה) עם המצב שהם נמצאים בו, נכון להיום המצב כבר השתנה. הודות להתקדמות המדע קיימים כבר פתרונות למצבים של בעיות בתפקוד מיני ולא צריך לסבול יותר.

 

מה הפתרון?

כדור ויאגרה הוא הפתרון אותו חיפשתם. כדור שפותח על מנת לטפל בבעיות לב ולעזור בהרפיית השרירים ובהרחבת כלי הדם, עד מהרה התברר ככדור פלא של ממש, שמאפשר לקבל זקפה לנוכח גירוי מיני.

 

האגדות שאופפות שימוש בכדור ויאגרה

מכירים את זה שבכל סרט שבו הדמות הראשית נטלה ויאגרה, התקבלה זקפה בלתי נשלטת לחלוטין? בטוח מכירים. אז זהו, שזה לא באמת מתקיים במציאות. אם נוטלים כדור ויאגרה, בהחלט מצליחים להגיע לזקפה, אך מדובר בזקפה נשלטת לחלוטין, שמתרחשת אך ורק אם ישנו גירוי מיני. לכן, אין סיבה לדאוג שתמצאו את עצמכם במצב מאוד מביך. בנוסף, כדור ויאגרה משפיע תוך זמן קצר (חצי שעה בערך) ולא תמצאו את עצמכם מחכים שעות לתוצאה.

 

האם זה בסדר לחצות כדור ויאגרה או ליטול רק חצי ממנו?

אולי תופתעו לשמוע, אך במקרה של ויאגרה, זה לגמרי בסדר לחצות את הכדור לשניים או במילים אחרות ליטול רק חצי ממנו. איך זה הגיוני? פשוט כי הכלל שקיים בעולם התרופות לרוב קובע שעדיף לקחת את מינון הויאגרה הנמוך ביותר שיכול להוביל לתוצאה אפקטיבית. לכדור ויאגרה, כמו לכל כדור אחר יכולות להיות תופעות לוואי ועל מנת להוריד את הסיכוי לאותן תופעות לוואי, זה בסדר גמור ליטול רק חצי כדור ויאגרה על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

איך עובד כדור ויאגרה
איך עובד כדור ויאגרה

 

מה כדאי לקחת בחשבון אם נוטלים חצי כדור ויאגרה?

שחציית הכדור גורמת להפחתה בזמן השפעת הכדור ועדיין קיים סיכוי שתחווו אי אילו תופעות לוואי לנטילת כדור הויאגרה – תופעות לוואי דוגמת סחרחורות, כאבי ראש, הפרעה בראייה.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?