מי המציא את הויאגרה?

בתולדות האנושות יש מגוון גדול של המצאות ששינו את פני ההיסטוריה וחילקו את ספירת הזמן ללפני ואחרי. כזו הייתה המצאת הפניצילין, שעזרה להציל אנשים רבים ממוות בטוח, כזו הייתה המצאת הטלפון והאפשרות שלנו לתקשר אחד עם השני ועם העולם החיצון, כזו הייתה המצאת המכונית.

 

ואם אנחנו בוחרים להתמקד בעולם המדע, אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה הייתה המצאת הויאגרה – אותה תרופה שחילקה חיים של גברים רבים לחיים של לפני ולחיים של אחרי. וזה עוד לפני שאמרנו מילה או שתיים על מי המציא את הויאגרה.

חושבים שהגיע הזמן לגלות קצת היסטוריה של בעיות התפקוד המיני, בעיות זקפה והפתרון – ויאגרה. בואו ונגלה ביחד.

 

בעיות התפקוד המיני ובעיות זקפה – קיימות מאז ומתמיד

כיום, בעידן שבו הכל גלוי וחשוף לעיני הציבור, גברים רבים כבר אמיצים מספיק לחשוף את הבעיות שלהם ולחפש פתרונות. אך לא תמיד המצב היה כזה.

בעבר הלא רחוק, בעיות התפקוד המיני ובעיות זקפה (שאגב הן לא הבעיות היחידיות בתפקוד המיני) היו נושאים אסורים, שגם בינם לבין עצמם גברים לא הסכימו להודות בהם.

 

למה זה קורה לנו?

שאלה שגברים רבים שאלו ברגע שהם גילו שהעניינים, איך לומר בעדינות, אינם מסתדרים.

בגדול, כדאי לדעת שאין באמת גבר שחסין מפני הופעת בעיות בתפקוד מיני ובעיות זקפה, שכן סיבות רבות יכולות להשפיע על העניין.

 

מהן אותן הסיבות?

אם נבחר להתחיל מסיבות פיזיולוגיות של הבעיות בתפקוד המיני ובעיות הזקפה, כדאי שנזכיר חוסר איזון הורמונלי (כי כולנו כבר יודעים שהורמונים אחראים לתפקוד של מערכות רבות בגוף שלנו), מחלות כרוניות דוגמת סכרת, בעיות במערכת עצבים, בעיות לב והיד עוד נטויה.

בנוסף, גם מצבים כרוניים, דוגמת מצבי דכאון או בעיות בראייה – מצבים אלה מטופלים בתרופות שונות שלעיתים יכולות להשפיע על התפקוד המיני של גברים.

 

ומה בדבר סיבות סביבתיות?

אנחנו חיים בעידן מתוח, בעידן שבו צריך להספיק הכל ומוטב שזה יקרה בתוך 24 שעות שיש ביממה. מצבי לחץ אינם תורמים לתפקוד תקין בשום תחום ותחום התפקוד המיני נכלל בתוך הרשימה.

 

אז מה קורה בפועל?

בהגיעו של גבר למצב אינטימי, הוא מוצא את עצמו בחוסר יכולת לתפקד – וזה יכול להתבטא בכל שלב של האקט המיני.

 

אילו בעיות בתפקוד מיני הן הכי נפוצות?

בראש ובראשונה כדאי לדבר על הבעיות בזקפה. בעיות בזקפה מאופיינות במצב בו כבר בתחילת האקט המיני או יותר נכון כתגובה לגירוי המיני, ובכן, לא קורה כלום.

לעיתים בעיות בזקפה יכולות להתבטא בחוסר זקפה מוחלט, לעיתים הבעיה מאופיינת בזקפה לא מספיק חזקה ולעיתים, אותה זקפה נעלמת עוד תוך כדי האקט.

מצב זה לא יכול שלא לתסכל גבר – כי חשק מיני לא חסר לו באותו שלב, אך בפועל הוא לא יכול לתפקד.

מצב זה קורה כאשר כלי דם שאמורים להתרחב ולהזרים כמות גדולה של דם אל איבר המין של גבר, על מנת לעורר תגובה לגירוי מיני, לא מתפקדים טוב ולא מבצעים את עבודתם.

למאמר בנושא הגברת זרימת הדם בעזרת ויאגרה לחצו כאן >>>

 

מה הבעיות הנוספות שקיימות בתפקוד המיני?

ואם הזכרנו כבר את בעיית הזקפה, כדאי שנזכיר בעיה נפוצה נוספת – בעיה השפיכה המוקדמת.

במקרה זה מדובר באקט מיני שנגמר מאוד מהר – בפחות מ – 2 דקות מרגע תחילתו. גם מצב זה לא יכול שלא לתסכל גברים, הם יוצאים עם הרגשה של מבוכה על כך שהפרטנית שלהם לאקט יצאה מאוכזבת ולא מסופקת כלל.

 

ואז הגיעה ההמצאה הגדולה

ויאגרה נולדה לא מזמן ואם לדייק אי שם בסוף שנות ה – 80 של המאה הקודמת בחברה שמוכרת לנו טוב – חברה בשם פייזר. מה שהתחיל כסדרת ניסויים על מנת למצוא תרופה שמטפלת בבעיות לב ואמורה להוביל להרפיית שרירים ולהרחבת כלי דם, הוביל להמצאת ויאגרה.

התרופה הייתה אמורה להיות פורצת דרך בתחום אחד, אך הפכה להיות פורצת דרך בתחום אחר – לאחר שתופעת לוואי שהתגלתה אצלה הייתה תופעת לוואי של זקפה.

עד מהרה כל מי שהיה מעורב בהמצאת התרופה ובניסויים שלה, הבין שמדובר בהמצאה גאונית לא פחות ושיש פה מכרה זהב של ממש.

 

מה כמות הזמן שויאגרה משפיעה?

זו ככל הנראה, השאלה הנפוצה ביותר אחרי שמכירים את הסיפור של ויאגרה. ויאגרה היא אינה תרופה שמטפלת בסיבה לבעיות בתפקוד המיני ובעיות זקפה, ויאגרה פותרת נקודתית וזמנית את הבעיה הקיימת.

מרגע נטילת הכדור ועד תחילת ההשפעה יעברו כ – 30 דקות ומרגע תחילת ההשפעה ועד סיום ההשפעה – יעברו כ – 4 שעות.

 

האם לויאגרה יש תופעות לוואי?

קשה לחשוב על תרופה כלשהי שקיימת בעולם, שאין לה שום תופעת לוואי. לכן, גם ויאגרה לא חסינה לתופעות לוואי וחשוב לזכור שהיא הומצאה בכללי כתרופה שנועדה לטפל בבעיה אחרת לגמרי.

בין תופעות לוואי הנפוצות ביותר בשימוש בויאגרה, ניתן למצוא בעיות בלב וקפיצות בלחץ דם, סכנת סחרחורות ואפילו מצב של עיוורון.

על מנת להימנע מהגעה למצבים כה בעיתיים, חשוב להיצמד למינון המדויק שהוגדר עבורכם ולא להתפתות ליטול מנה גדולה יותר ממה שהומלץ עבורכם.

מי המציא את הויאגרה
מי המציא את הויאגרה

 

בעיה גדולה שיש לה פתרון גדול אף יותר

וכך בעצם העולם התחלק ללפני המצאת הויאגרה ולאחר המצאת הויאגרה. כיום, גם אם מדובר בבעיה כרונית שמשפיעה על התפקוד המיני – הפתרון כבר נמצא איתנו.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?