טיפול באימפוטנציה – ויאגרה

אימפוטנציה – מילה ארוכה ומפחידה, שבכוחה להשליט אימה מעצם הביטוי שלה. אנחנו לא מתכוונים להתווכח עם כוחה של המילה, אבל יש בידינו נשק אמיתי כנגדה. איזה נשק אתם שואלים? ויאגרה. אז שנייה לפני שאתם קופצים לקרוא בשקיקה עלון ויאגרה באינטרנט או רצים לבית מרחקת, אנחנו נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת שמילה אימפוטנציה לא תוכל להשפיע עליכם יותר.

 

 תסריט האימים

הפרעות בתפקוד המיני אלה בעיות שהפחידו גברים עוד משחר האנושות. להיות בגיל המתאים, להיות במצב רוח המתאים ולא להיות בעל אמצעים לקיים יחסי מין בריאים וטובים – ברור לכולנו למה מדובר בתסריט אימה לכל הגברים. אבל בואו ונפרק את המונח הפרעות בתפקוד המיני או אימפוטנציה לגורמים ונבין מה בדיוק הבעיה.

אונות ואין אונות

אין אונות זהו מצב שבו חשק יש, פרטנר יש, יכולות לעשות משהו אין. כיצד זה קורה? ובכן, כולנו יודעים שזיקפה מתרחשת כתגובה של גוף לגירוי מיני. לא חייב להיות מדובר בגירוי ממצב ממשי, גם פנטזיה מספיקה. כתוצאה מאותה הגירוי, לחץ דם עולה, כלי הדם מתרחבים, מה שמאפשר לכמות גדולה יותר של דם לזרום אל איבר הראשי שמשתתף בתפקוד מיני וכל זה מאפשר את המצב הנחשק – מצב זיקפה.

למאמר בנושא הזרמת הדם לאיבר המין בעזרת ויאגרה לחצו כאן >>>

 

מצב של אין אונות או אימפוטנציה

במצב זה משהו משתבש במהלך אותה תגובה שרשרת שאמורה להוביל לתוצאה המבוקשת – הזיקפה… זיקפה יכולה לא לקרות בכלל או שהיא יכולה לקרות רק בצורה חלקית, כאשר מדובר בעצם בזיקפה שאינה מחזיקה מעמד לאורך הזמן או לא עוצמתית מספיק. התוצאה היא תמיד אותה תוצאה – תסכול רב, בושה וגם חוסר חשק למצוא את עצמנו במצב זה פעם נוספת עד כדי הימנעות מקיום יחסי מין. השרשרת ברורה, אך מה יכול לעמוד מאחוריה?

 

סיבות לאימפוטנציה

ושוב המצב הוא יותר מורכב ממה שזה יכול להיראות. מגוון מצבים בריאותיים – גופניים ונפשיים כאחד, יכולים לגרום לאין אונות או במילה אחרת לאימפוטנציה.

 

מצבים גופניים

מחלות רבות יכולות לגרום למצב של אימפוטנציה ולצורך שלכם לרוץ לקורא עלון ויאגרה לצרכן. כמובן שבמקום ראשון מככבות מחלות לב, מחלות כלי דם ומחלות של בלוטת התריס – כל אלה בעלות סבירות גבוהה מאוד להשפיע על תפקוד מיני, להוביל להפרעות בזיקפה ולאימפוטנציה. לאחר מכן, נגלה שגם מחלות שנראות לנו תמימות מאוד, דוגמת מחלות עיניים, יש בכוחן לגרום לשיבושים בתפקוד המיני שלנו. וזה עוד הרבה בטרם הזכרנו מחלות אוטואימוניות קשות או בעיות הורמונליות – הקשר ביניהן לבין בעיות בתפקוד המיני ואימפוטנציה הוא קשר ישיר.

 

מצבים נפשיים

מכירים את המצב שבו אתם לא מרגישים כל כך טוב נפשית וממש אין לכם חשק לשום דבר בחיים שלכם? לעיתים מדובר לא רק בעייפות תמימה, אלא בדיכאון אמיתי ואחד כזה שיש ביכולתו להשפיע על תפקודים רבים בחיים שלנו, בין היתר על התפקוד המיני.

 

נטילת תרופות

עלונים הקטנים האלה שרובנו לא טורחים לעיין בהם בכלל כי לקפל אותם חזרה זה כמעט בלתי אפשרי, מכירים? ברור שמכירים. אם היינו טורחים וקוראים אותם בעיון רב, היינו מגלים שלתרופות רבות שאנחנו נוטלים (אפילו כאלה שנראות לנו תמימות לחלוטין) יכולות להיות תופעות לוואי משמעותיות והשפעה ישירה על הפרעות זיקפה, בעיות בתפקוד המיני ועד כדי אימפוטנציה.

 

פתרון מדעי

ואז הומצאה הויאגרה. היא התחילה את דרכה בעולם כתרופה לטיפול בבעיות לב אבל עד מהרה התגלה שאולי בעיות לב היא לא מרפאה, אך היא בהחלט משפיע על משהו אחר, משמעותי לא פחות. נסייני התרופה, בזמן ניסויים קליניים, דיווחו על תופעת לוואי מעניינת עד מאוד של התרופה, היכולת שלה להוביל אדם אל זיקפה. ואם לתרופה שאמורה לטפל בבעיות לב ולחץ דם מדובר בתופעת לוואי שהיא בעיה, אם משנים כיוון – מדובר ביתרון ברור. וכך היה, עד מהרה התרופה שינתה כיוון והתחילה לכוון אל עבר קהל יעד אחר לחלוטין.

 

ובכל זאת מה עם עלון ויאגרה

ואם כמה שאנחנו שרים שיר הלל לתרופת פלא שגרמה למילה מפחידה מאוד מאוד – אימפוטנציה, להפסיק להיות כל כך מפחידה, עדיין מדובר בתרופה, תרופה לכל דבר, שיכולה להיות בעלת תופעות לוואי ואפילו תופעות לוואי רציניות במיוחד. אז מה יכולות להיות תופעות לוואי?

 

עלון ויאגרה או מה יכולות תופעות לוואי של ויאגרה?

כאמור, ויאגרה היא תרופה, לכל דבר. וכיאה לתרופה, מוטב שנתייחס לנטילתה ברצינות. אנשים עם בעיות לב גלויות, בעיות בלחץ דם, בעיות בזרימת דם, בעיות בכלי דם, כאבי ראש חזקים ועוד שלל מצבים שיכולים להיות קשורים ללחץ דם של האדם – צריכים להיות אקסטרה זהירים בכל הנוגע לשימוש בתרופה זו. חשוב לא לעבור על המינון המדויק ולהפסיק את השימוש בתרופה אם מופיעים אי אילו תופעות לוואי ומצבים שלא התקיימו לפני נטילת התרופה. בנוסף, חשוב להיצמד להוראות הנטילה ואל מינון הנטילה, כל חריגה עלולה להיות מסוכנת גם עבור אנשים בריאים מאוד, ללא בעיות גלויות.

עוד בנושא למי אסור לקחת ויאגרה לחצו כאן >>>

טיפול באימפוטנציה - ויאגרה
טיפול באימפוטנציה – ויאגרה

 

תרופת פלא?

ללא צל של ספק, מדובר בתרופת פלא ששינתה את העולם וחילקה אותו ללפני ואחרי. כיום, המילה אימפוטנציה כבר לא מפחידה באמת, מדובר במצב כרוני לא נעים, אך הוא כבר לא משתק אותנו ולא מבטל תחום מאוד חשוב בחיים שלנו – תחום מיני.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?