ויאגרה ותחליפים טבעיים

ויאגרה – מילה אחת קצרה, אך בעלת משמעות עצומה בעולם של גברים, שהצליחה לגרום לעולם להתחלק ללפני ואחרי. אין מישהו שלא שמע על ויאגרה, אך רבים לא יודעים במה מדובר והאם יש תחליף טבעי לויאגרה בעולם. על שאלה זו, כמו על שאלות רבות אחרות – נענה במאמר הבא שלנו.

 

ויאגרה – פנים רבות לה

הויאגרה הגיחה לחיי גברים לפני פחות או יותר 40 שנה ומאז הצליחה לחולל מהפכה אמיתית. מה שהיה בגדר טאבו לפני כן, הפסיק בהדרגה להיות כזה ומה שהייתה בעיה גדולה עם מעט מאוד פתרונות – הפך להיות משהו שולי ולא סופר מרגש. כמובן, שכמו כל מקרה בו המדע עולה על פתרון גדול לבעיה גדולה, אנשים לא מפסיק לחפש תחליף טבעי לויאגרה. ואכן, אם נחפש מספיק זמן – נצליח למצוא.

 

למה בכלל צריך ויאגרה?

המונח “בעיות בתפקוד המיני” הוא מונח רחב מדי, וכדאי להסביר אותו קצת יותר לעומק. ובכן, אקט מיני יכול להתבצע אך ורק אם איבר מין של גבר נמצא במצב “מוכן לעבודה”. איך מגיעים למצב זה? צריך גירוי חיצוני (מפגש, תמונה או סתם מחשבה שבראש), תגובה של הגוף לאותו גירוי מיני (אותות ששולח המוח אל מספר איברים, שלהם תפקיד חשוב במהלך האקט המיני) וזקפה. אם משהו משתבש בתוך שרשרת זו – אנחנו מקבלים מצב של אין אונות ובעיה בתפקוד מיני.

 

 מה יכול להשתבש?

סביר להניח שהבעיה לא תהיה טמונה במחסור בדברים מגרים ובגדול, גם פרטנר הוא לא בגדר של חובה. אז איפה הבעיה, אתם שואלים? הבעיה לרוב מתרחשת אי שם ברמת הפקודה במוח ולבעיית הפקודה יכולות להיות סיבות רבות.

 

 בעיות של הגוף – בעיות פיזיות

חולים במחלה שקשורה לבלוטת התריס? יש לכם לחץ דם לא יציב ואיתו הגיעה גם בעיה בכלי הדם? כאבי ראש כרוניים? כל זה בפוטנציאל יכול להוביל למצב של בעיות בתפקוד מיני, בין אם מדובר באימפוטנציה, בעיות זיקפה ועוד….

 

 בעיות של הנפש

סביר להניח שאתם כבר יודעים שלמצב הנפשי שלנו יש השפעה גדולה גדולה על התפקוד שלנו בחיים.חושבים שמצב של דכאון עובר חלק, מבלי להשפיע כלל על תפקוד מיני גברי? מוטב שתחשבו פעם נוספת. מחקרים אכן מראים כי לדכאון, מחשבות שליליות, פסימיות וכמובן סטרס, יש השפעה מטלטלת על התפקוד המיני של גברים, עד כדי מצב בו אין חשק או אם הוא כן קיין, הו אינו מתורגם לתפקוד מיני תקין.

 

 בעיות בחיי היום יום

כן כן, יודעים שאתם מחכים לשמוע על תחליף טבעי לויאגרה, אך טרם הגענו לזה. גורם נוסף שיכול להשפיע רבות על בעיות בתפקוד המיני ועל הצורך שלנו לחקור מהם היתרונות בויאגרה, זה החיים היום יומיים שלנו. אין רגע לנשום, הכל נעשה בלחץ, סך הכל נשמע מוכר מאוד לכולנו – הסטרס ולחצי היומיום משפיעים על המחשבות ומתגנבים אל חדר המיטות. לכן, מוטב לדעת שגם סיבה זו יכול להוביל לבעיות בתפקוד המיני, בעיות אין אונות וכן הלאה.

 

 נטילת תרופות מרשם

מתי לאחרונה יצא לכם לקרוא את עלון המידע שמגיע ביחד עם תרופה שקיבלתם מרופא שלכם? יכולים להתערב שככל הנראה עלון הלך לפח מידית או עדיין נשאר מקופל בצורתו הטבעית בתוך הקופסא שבה הגיעה התרופה.

כדאי לדעת שלתרופות רבות (בעיקר אם יש להן השפעה על לחץ דם, כלי דם, הורמונים וכן הלאה) יכולה להיות השפעה משמעותית על התפקוד המיני. בטרם כולנו רצים לחפש תחליף טבעי לויאגרה, מוטב שנדע מאיפה הבעיה באמת נובעת.

 

 ויאגרה עוזרת, אך במה?

אין פה שום ויכוח, ויגרה היא תרופת פלא, שבלעדיה הכל היה שונה לחלוטין. אך ויאגרה לא יכולה להתמודד עם כל הבעיות הקיימות בתפקוד המיני ולכן יש תחליפים טבעים כמו אפימדיום – דבש החשק, שיכול לתת מענה על בעיות תפקוד מיני אחרות.

 

 בעיות בתפקוד המיני

בעיות בתפקוד מיני זהו שם גדול מאוד למגוון בעיות אפשריות:

בעיות זיקפה: חוסר זקפה, או זקפה שאינה חזקה מספיק ומחזיקה מעמד פרק זמן מאוד מאוד מוגבל.

-בעיות שפיכה: בשפיכה מוקדמת או לסירוגין, חוסר יכולת להגיע לשפיכה בכלל.

-בעיות חישה ובעיות נוספות: איבוד הרגשה באיבר המין ועוד מגוון בעיות אחרות.

 

 בעיות שאיתן ויאגרה מתמודדת

כאמור, ויאגרה מטפלת בחלק מהמצבים, אך אין ביכולתה לטפל בכל המצבים. ויאגרה נועדה לפתור את בעיית הזקפה – המצב בו אין זרימת דם מספקת לאיבר המין והוא אינו מתרומם. בעיה עיקרית זו היא שלא מאפשרת קיום יחסי מין כלל.

 

תחליפים טבעיים לויאגרה

בעולם הקדום היו ידועים כמה מרכיבים טבעיים שסייעו בשיפור האונות הגברית. כמובן שצריך מיצוי גבוה של כל חומר, אך בתרופות שהן תחליף טבעי לויאגרה, יש שילוב של חומרים טבעיים בריכוז יחסית גבוה, שיחד מספקים תוצאות טובות ושיפור בתפקוד המיני הגברי. להלן מספר אפשרויות טבעיות ידועות:

1. L-arginine: חומצת אמינו זו מומרת לחנקן אוקסיד בגוף, המסייעת להרפיית כלי דם ולשיפור זרימת הדם. מחקרים מסוימים הראו השפעות חיוביות על תסמיני ED, אך התוצאות עשויות להשתנות.

2. ג’ינסנג Panax: ידוע גם בשם ג’ינסנג אדום, עשב זה שימש ברפואה המסורתית במשך מאות שנים. כמה מחקרים מצביעים על כך שהוא עשוי לשפר את תפקוד הזקפה וסיפוק מיני.

3. אפימדיום – עשב עז מיובל: זהו צמח פורח עשבוני שצבר פופולריות כתרופה טבעית לבעיות בריאותיות שונות, כולל הפרעות בתפקוד המיני. אפימדיום מכונה לעתים קרובות “דבש החשק” בשל המוניטין שלו לשיפור החשק המיני וביצועים מיניים.

4. Yohimbine: נגזר מקליפת עץ היוהימבה, יוהימבין שימש כתרופה מסורתית ל-ED. אולי יש לזה יעילות מסוימת, אבל זה יכול גם לגרום לתופעות לוואי ויש להשתמש בזהירות. 5. דיקור: כמה עדויות מצביעות על כך שדיקור סיני עשוי לסייע בשיפור תסמיני ED על ידי קידום הרפיה ושיפור זרימת הדם.

חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתנסה חלופות טבעיות כלשהן לויאגרה. הם יכולים לספק ייעוץ מותאם אישית על סמך מצבך הבריאותי הספציפי ולעזור לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר עבורך.

 

 איך ויאגרה או תחליף ויאגרה טבעי עובדים?

ויאגרה עשתה דרך מאוד ארוכה עד שהיא הגיעה לאן שהיא הגיעה וקיבלה את התפקיד שאותו היא קיבלה. הדרך של ויאגרה החלה כתרופה שבכלל אמורה לטפל בהרחבת כלי דם בחולים שלהם הייתה בעיה של כלי דם צרים, טרשת עורקים ובעיות דומות אחרות. אי שם במהלך ניסויים קליניים על התרופה, גילו שיש לה השפעה על כלי הדם אבל גם על עוד משהו – זקפה. ואנחנו כבר יודעים שישנו קשר ישיר בין הרחבת כלי הדם לבין זקפה. וכך, ויאגרה שינתה את ייעודה ההתחלתי והפכה להיות אותה תרופת פלא לזקפה גברית.

ויאגרה ותחליפים טבעיים
ויאגרה ותחליפים טבעיים

 

 באילו מקרים ויאגרה או תחליף ויאגרה טבעי לא יעבדו?

במקרים של שפיכה מוקדמת, ויאגרה לא באמת יכולה לטפל. היא עדיין נמצאת בשימוש גם במקרה זה, אך היא תמיד תהיה משולבת עם תרופה שמורידה את רמת הרגישות של איבר המין – סוג של משהה את התחושה והשילוב הזה מאפשר לטפל גם בבעיה זו.

בנוסף, כדאי להבין שויאגרה לא נועדה לפתור את הבעיה על הסף – גם ויאגרה וגם תחליף טבעי לויאגרה, יכולים רק לטפל במצב קיים, אך לא לטפל ולפתור את שורש הבעיה. בכל אופן, ויאגרה או תחליף טבעי לה הם תרופות פלא, שמסייעות לשפר את התפקוד המיני אצל גברים וניתן להשיג אותם בויאגרה פארם.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?