אין אונות – איך מטפלים בזה

בדיוק נכנסתם לעמוד הזה שחיפשתם מלא זמן – עמוד של מוצרי עזר למצבים של חוסר תפקוד מיני. כבר תקופה ארוכה שאתם מבינים שיש בעיה ושואלים את עצמכם האם הגיע הזמן לבדוק מה השוק מציע ומהן הוראות שימוש בויאגרה. האם צריך מרשם רופא והאם יש תופעות לוואי שצריך להיזהר מהן. בקצרה, שאלות רבות ללא תשובות. אנחנו החלטנו שהגיע הזמן שיהיו לכם תשובות לאותן שאלות הבוערות לגבי טיפול באין אונות ואת כולן תמצאו במאמר הבא.

 

 אין אונות – איך מטפלים בבעיה

בטרם נתעמק בדרכי טיפול באין אונות – אימפוטנציה, ובשאלה האם צריך מרשם ויאגרה, בואו נדבר מה זה בכלל מצב של אין אונות, במה הוא מתבטא ומי עלול לסבול ממנו.

 

 אין אונות או מציאות שנותנת לנו סטירת לחי

מצב של אין אונות, הוא מצב שבו זקפה שנחוצה לנו לשם קיום יחסי מין, אינה מתקיימת. כן, היא יכולה לא להתקיים כלל, היא יכולה להתקיים אך ורק חלקית ולהחזיק מעמד פרק זמן קצר למדי וכל זה מוגדר כמצב של אין אונות. זו אחת הבעיות הנפוצות ביותר של תפקוד מיני אצל גברים. איך מה עומד מאחורי זקפה מוצלחת?

 

 מאיפה הזקפה מגיעה?

המנגנון שעומד מאחורי זקפה הוא מנגנון מרתק, שכדאי להבין אותו בטרם מנסים להבין מה גורם לבעיות. זקפה מתרחשת ברגע שאנחנו עומדים בפני גירוי מיני, שיכול להיות ממשי או פרי הדימיון נטו. אותה התרגשות שאוחזת בנו, מגבירה את קצב הלב שלנו, מעלה את לחץ הדם ומרחביה את כלי הדם. כל הדברים האלה יחד תורמים לכך שדם רב זורם ומתרכז באיבר המין, מה שגורם לו להזדקף והופה, אנחנו מוכנים לקיים יחסי מין.

במצב של אין אונות והפרעות זקפה, כאמור, משהו משתבש והזקפה איננה עומדת במטרה שלשמה התכנסנו.

 

מה גורם לאין אונות?

על מנת להבין מה באמת עושים במקרה של אין אונות, אימפוטנציה ואיך מטפלים בזה ועל מנת להבין מתי צריך לרוץ להוציא מרשם לויאגרה, צריך להבין מה יכול לעמוד מאחורי אותן הבעית בתפקוד מיני או במילים אחרות למה אין אונות הכתה בנו.

 

בעיות רפואית המובילות לאין אונות

לא, אנחנו לא מדברים בהכרח על כך שכל הצטננות וכל שפעת יכולים להוביל אותנו למצב של אין אונות. כלל וכלל לא. מה שכן יכול להוביל לשם בפוטנציה, אלה הן בעיות לב ובעיות של לחץ דם, בעיות שמשפיעות על כלי הדם ומונעות את התרחבותם הטבעית במצבים מסוימים וליקויים של בלוטת התריס. בכל זאת, הורמונים שולטים בנו רוב הזמן ומוטב לדעת שהם לגמרי יכולים לעמוד מאחורי בעיית אין אונות שלנו.

 

קצת עצוב לי, קצת שמח לי – על אין אונות ודכאון

גם מצבי רוח משתנים שמוגדרים כפתולוגיה (משהו לא תקין) דוגמת דכאון מתמשך יכולים לגרום לנו לאבד עניין במין ובשאר תענוגות החיים. מחקרים קליניים הראו השפעה וקשר ישירים של סטרס, דכאון ומחשבות שליליות, על חוסר חשק מיני וחוסר יכולת לתפקד מינית באופן תקין.

 

ערבוב תרופות ואין אונות – אקמול ואופטלגין בעיה נפוצה

לא, אנחנו לא רומזים שאלה התרופות שבהכרח יובילו לבעיות אין אונות ויגרמו לחיפוש האם צריך מרשם ויאגרה. אנחנו אומרים בצורה ישירה וברורה שישנן תרופות מרשם, שלהן השפעות של דיכוי חשק מיני או פגיעה ביכולת מינית של גברים. לכן, חשוב מאוד להקפיד לקרוא עלון מידע לצרכן בטרם מתחילים ליטול תרופה חדשה כלשהי, גם אם היא נרשמה לכם על ידי רופא המשפחה שמכיר את כל ההיסטוריה הרפואית שלכם.

 

מתרוצצים אך לא באמת רצים – סטרס ואין אונות

בנוסף, אנחנו לא יכולים להתעלם מהחיים היום יומיים שלנו, מלאי הסטרס והרייצות לכל מקום, חיים שדורשים מאיתנו להתמודד עם עייפות, מתח וחוסר פעילות גופנית. על בסיס יום יומי ואין פה שום דרך לא להיות מושפע מהמצב הקיים. לכן, גם אם אתם בטוחים שאתם בריאים מבחינת כל שאר התחומים שמינינו – כדאי לבדוק – אולי אורח חיים שלכם הוא זה שגורם לכם לבעיות בתפקוד המיני? איך התזונה שלכם, מלאת ג’אנק? כמה אתם פעילים מבחינה גופנית (דבר המסייע לזרימת הדם בגוף) ?

 

הולדת הויאגרה

ואז הגיעה ויאגרה. נכון יותר להגיד שהיא הגיחה אל תוך חיינו בצורה די פתאומיות, כתרופה שהייתה אמורה לבצע תפקיד אחד, אך עד מהרה התגלה לה תפקיד אחר. הסיפור המקוצר של ויאגרה נשמע פחות או יותר כך – היה הייתה תרופה בשם ויאגרה, שהייתה תחת פיתוחה של פייזר ונועדה לטפל בבעיות של כלי דם והרחבתם התקינה. עד כאן – הכל ברור ויפה.

אך במהלך ניסויים קליניים על התרופה קרה משהו. תופעת לוואי מעניינת צצה לה לתרופה וגרמה למהפכה קטנה שהובילה למהפכה גדולה בהמשך הדרך. תופעת לוואי משמעותית שהתגלתה לתרופה הייתה תופעה של זקפה, ואם חלק מהנסיינים היו לא מרוצים מהסיטואציה, חלק גדול מהם דווקא שמחו ועוד איך. ויאגרה מסמלת מבחינתנו את תום העידן שבו לא היה נהוג לדבר על בעיות בתפקוד המיני, לשתף בהן ובטח ובטח שלא לצאת עם זה לפומבי.

 

 האם ויאגרה מצריכה מרשם רופא?

התשובה לשאלה זו היא כן, ויאגרה מצריכה מרשם רופא שכן מדובר בתרופה. וכמו במקרה של כל תרופה שקיימת, גם לויאגרה יכולות להיות תופעות לוואי או חוסר התאמה בינה לבין מחלות רקע של פציינט כזה או אחר. מהן אותן מחלות רקע? הנושא מורכב מכדי להסביר אותו על רגל אחת, אך ניתן לומר שאנשים עם נטייה ללחץ דם גבוה, אנשים עם כאבי ראש כרוניים וקשים ואנשים עם בעיות בכלי דם צריכים להיות אקסטרה זהירים כאשר הם משתמשים בתרופה זו ולהיצמד להוראות המפורטות והמדויקות של הרופא המטפל בכל הנוגע למינונים ולשעות שבהן יש ליטול את התרופה. לכן, התייעצות מקדימה עם הרופא – חובה.

 

ויאגרה וכיצד היא מטפלת באין אונות

ויאגרה היא תרופה שנרשמת בדרך כלל לטיפול בבעיית אין אונות – אימפוטנציה, הידועה גם בשם הפרעות זיקפה (ED). אימפוטנציה היא מצב שבו גבר אינו מסוגל להשיג או לשמור על זקפה המספיקה לקיום יחסי מין. ויאגרה מכילה את החומר הפעיל סילדנפיל, הפועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין, עוזר להקל ולקיים זקפה. על ידי הרפיית השרירים והרחבת כלי הדם בפין, ויאגרה מאפשרת לגבר להגיע לזקפה מוצקה וממושכת יותר. חשוב לציין שהוויאגרה אינה מרפאה את אימפוטנציה אלא מספקת הקלה זמנית בתסמיניה.

אין אונות  - איך מטפלים בזה
אין אונות  – איך מטפלים בזה

 

אין אונות טיפול באמצעות ויאגרה

כאמור, יש להתייעץ עם רופא ולקבל את אישורו לשימוש נכון בויאגרה, לאחר שאובחנה בעיית תפקוד מיני שיש בה אין אונות – אימפוטנציה. לאחר מכן, קל מאוד להשיג את התרופה שתשנה לכם את חיי המין ותחזיר אותם למסלולם. ויאגרה כמו תחליפי הגברת און טבעיים אחרים, ניתן להשיג במשלוחים מהירים ברחבי הארץ, כאן בויאגרה פארם, תוך הבטחה על דיסקרטיות מלאה.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?