גיל מומלץ ליטול ויאגרה

“באיזה גיל מומלץ ליטול ויאגרה?” – שאלה כזו יכולה לצוף הן אצל ילד בן 20 והן אצל גבר בוגר שמתקרב אל יום הולדת 60 שלו. מבלי למתוח אותכם יותר מדי, נקדים ונאמר שאין באמת דבר כזה כמו גיל מומלץ להתחיל ליטול ויאגרה או תחליפי ויאגרה – שכן בעיות זקפה – בעיות אין אונות, יכולות לצוף על פני השטח בכל גיל. איך זה הגיוני בכלל? בואו ונגלה ביחד.

 

אין גיל לויאגרה (או תחליפי ויאגרה)

הרבה לפני שנתעסק במה זה ויאגרה ולמה שנרצה להשתמש בתחליפים שלה, בואו נבין את מנגנון בעיות אונות. אין אונות ובעיות זקפה יכולות לצוץ כאמור בכל גיל, כי הסיבות לאותה בעיה יכולות להיות שונות לחלוטין מגבר לגבר.

 

 איך זה קרה לי?

בואו נתחיל בצפירת הרגעה, שאומרת שמצב שכזה, מצב בעיות זיקפה וליקוי בתפקוד המיני, זה משהו שקורה לגברים רבים, בגילאים שונים, מסיבות שונות. היינו שמחים להגיד לכם שאתם לא בקבוצת סיכון לפתח בעיות בתפקוד מיני – אך אין זה נכון. כולם נמצאים בקבוצת סיכון – מי יותר ומי פחות.

 

 מה זה תפקוד מיני?

כאשר אנחנו אומרי תפקוד מיני, אנחנו מתכוונים לכלל תהליך שמתרחש אצל גבר – מרגע תחילת גירוי המיני, דרך התהליך של קיום יחסי מין ועד כדי גראנד פינאלה – גמירה. בכל שלב מהשלבים שמנינו כאן, יכולות להתעורר בעיות כאלה ואחרות, שיגרמו לנו לשאול מהו הגיל המתאים ליטול בו ויאגרה או באילו תחליפי ויאגרה ניתן להשתמש.

 

 איך בפועל מתרחש גירוי מיני?

מניחים שרובכם כבר יודעים שזקפה היא תוצאה של הזרמת דם חזקה לכיוון איבר המין. על התהליך הזה אחראים הורמונים, כלי דם, לב וכמובן פקודות במוח. הגירוי לא חייב להתרחש כתוצאה ממראה עיניים, הוא לגמרי יכול להתרחש גם כתוצאה ממחשבה, חלום ועוד. בקצרה, מדובר במערכת חשובה, מורכבת ומעניינת – מה שגורם לה להיות נתונה לסיבוכים כאלה ואחרות. אז למה מתחילות הבעיות?

 

 אני חולה?

לעיתים בעיות בתפקוד מיני, בעיות זקפה ואין אונות באמת יופיעו כתוצאה מבעיות בריאותיות. אילו מחלות יכולות לגרום לבעיות זקפה? כפי שציינו, מערכות גוף רבות משתתפות באותה תהליך של התעוררות מינית. מספיק שמשהו אחד בשרשרת מסתבך – והנה, קיבלנו בעיה. כלי דם שאינם מתרחבים מספיק, לב שלא מצליח לפמפם את הדם בקצב הנדרש, בעיות של איזון הורמונלי ועוד – לכל אלה יש יכולת להשתבש ולשבש ביחד איתם את התפקוד המיני.

 

 אני נוטל תרופות שמטפלות במצבי

בנוסף, הרבה פעמים קורה שאנחנו נוטלים תרופה שמטפלת במצב מסוים שקיים אצלנו, לא טורחים להתעמק בעלון שמפרט את תופעות לוואי ואז מגלים שאופס, יש לתרופה חתיכת תופעת לוואי וכנראה מוטב היה להכיר אותה ולהתעמק בה טרם השימוש. לכן, קיים סיכוי גדול שאם התחלתם ליטול תרופה שמטפלת במצב כלשהו שקיים אצלכם בגוף – היא עלולה להשפיע על תפקוד מיני וקריאת עלון מידע בטרם השימוש, היא בגדר חובה.

 

 אני בדיכאון

נכון הזכרנו גם את העניין, שבו לראש יש תפקוד חשוב בכל הנוגע לתפקוד מיני תקין? נכון, הזכרנו. ובכן, מספיק שאדם יימצא במצב של אפטיה, דכאון קליני ועוד – ואנחנו לגמרי מסתכנים לחוות תופעת לוואי נוספת למצב – בעיה בתפקוד המיני.

 

 אין לי שנייה לנשום

מכירים את זה שאין לכם באמת שנייה במהלך היום יום שלכם, לנוח קצת, לעצור קצת את המרוץ המטורף של חיי היום יום שלכם ואתם מוטרדים 7\24 מכל מה שקורה לכם בחיים? בגדול, אנחנו בטוחים שאין אדם שלא מכיר את המצב, לכן חשוב לדעת שגם להתנהלות היום יומית שלנו יכולה להיות השפעה גדולה על התפקוד המיני שלנו.

 

 אז כולם בקבוצת סיכון

נכון, כפי שציינו – קצת קשה לקבוע מראש מי עלול לחוות בעיות בתפקוד המיני ומי לא?. ואז, הגיעה הויאגרה ותחליפי ויאגרה והצילה לנו את החיים.

 

 סיפור הויאגרה

אולי נדמה שויאגרה נכחה בחיים שלנו כל הזמן, אך למען האמת הויאגרה הומצאה זה לא מכבר והיא בסך הכל בת 40 לערך. במהלך ניסיון לפתח תרופה חדשנית לבעיות של כלי דם, עשו ניסויים קליניים – שלב שהוא כבר שלב מתקדם בפיתוח של כל תרופה. חלק מהנסיינים התחילו לדווח על תופעת לוואי מפתיעה ביותר – תופעת לוואי של התעוררות מינית וזקפה. פייזר, כן אכן מדובר בחברה שמוכרת לנו מאוד מאוד, הבינה שאולי תרופה לבעיות כלי דם וזרימת דם לא תהיה בו, אך יש פה משהו אחר – שווה הרבה הרבה יותר.

 

 סיכוני ויאגרה

בניגוד לסברה מאוד רווחת, שלפיה ויאגרה גורמת לזקפה ברגע שנוטלים אותה, מביכה את מי שזה קורה לו וגורמת לו להתחבא מתחת לשולחן עד שההשפעה שלה פגה – נספר לכם שהמצב הוא די שונה. כמה שונה? שונה ברמה שהזקפה מתרחשת אך ורק כתוצאה מגירוי מיני, נמשכת זמן מאוד מוגדר ונעלמת כלא הייתה כעבור מספר שעות. נכון, אולי מדובר במוצר שגורם לנו להיות פחות ספונטניים, אך הוא מאפשר לנו לא לדאוג לביצועים שלנו.

גיל מומלץ ליטול ויאגרה
גיל מומלץ ליטול ויאגרה

 

 תחליפי ויאגרה טבעיים

אולי זה נשמע מעט כמו מדע בדיוני, אך חשוב לדעת שניתן למצוא גם תחליפי ויאגרה טבעיים יותר, שאולי מעט יותר בטיחותיים לחלק מהאנשים. מה שחשוב לזכור באמת, זה את הצורך להתייעץ עם רופא בטרם תחילת השימוש בתרופה. זהירות מעל הכל! גם ויאגרה וגם תחליפים טבעיים ניתן למצוא כאן בויארגה פארם.

המאמר מעניין? שתפו בקליק

רוצים לדבר עם מומחה ?